ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مادر ندا آقاسلطان: نمی‌دانم تا زمانی که زنده‌ام پاسخی از مسئولان می‌شنوم

در چهارمين سالروز کشته شدن

در چهارمين سالروز کشته شدن ندا آقاسلطان، مادر وی، هاجر رستمی مطلق گفت در اين مدت انتظار داشته دادگاه دخترش برگزار شود اما نشد.

ندا آقاسلطان متولد سوم بهمن۱۳۶۱، در جريان اعتراض به انتخابات رياست جمهوری ايران کشته شد

ندا آقاسلطان دختر جوانی بود که روز ۳۰ خرداد ۱۳۸۸ در جريان ناآرامی‌های پس از دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری ايران کشته شد.

هاجر رستمی مطلق به کمپين بين‌المللی حقوق بشر در ايران گفت: "قرار بود دادگاه برگزار شود اما در چهار سال گذشته دادگاهی برگزار نشد. پرونده هم همچنان مفتوح است. من که ديگر نمی‌دانم چه بگويم. اميدوارم فقط يک روز قاتل را به من نشان بدهند و بگويند اين قاتل بچه‌ات است."

مادر ندا آقاسلطان افزود:" نمی‌دانم تا زمانی که زنده‌ام پاسخی می‌شنوم يا نه."

هاجر رستمی مطلق، با بيان اين‌که پاسخ به سئوالات در مورد پرونده ندا برايش مشکل است، اظهار اميدواری کرد که "روزی همه به آزادی برسند".

وی همچنين گفت امسال مراسم ندا را بدون مشکلی بر سر خاکش برگزار کرده و مردم نيز در آن شرکت داشتند.

ندا آقاسلطان متولد سوم بهمن۱۳۶۱، در جريان اعتراض به انتخابات رياست جمهوری ايران، در تهران، محله اميرآباد، تقاطع خيابان شهيد صالحی و کوچه خسروی به ضرب گلوله کشته شد. تاکنون مشخص نشده است که چه کسی او را به ضرب گلوله به قتل رسانده و يا کسی مسئوليت قتل وی را به عهده نگرفته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.