ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تکذيب خبر تشکيل تيم جديد برای مذاکرات هسته‌ای

عباس عراقچی، سخنگوی وزارت امور

عباس عراقچی، سخنگوی وزارت امور خارجه ايران امروز گفت که تيمی از سوی حسن روحانی رئيس‌جمهور جديد اين کشور برای مذاکرات هسته‌ای با گروه ۱+۵ تعيين نشده است.

عراقچی گفت روحانی افراد و گروه‌هايی را در زمينه‌های مختلف سياسی، اقتصادی، امنيتی، سياست خارجی و ... برای بررسی موضوعات و کمک به تسهيل و تسريع در انتقال وظايف به دولت جديد تعيين کرده است اما گروهی به‌عنوان تيم مذاکره‌کننده هسته‌ای تشکيل نشده است.

وی در همين حال تأکيد کرد که در آينده اين کار انجام خواهد شد.

علی‌اکبر صالحی وزير امور خارجه ايران روز گذشته گفته بود حسن روحانی گروهی را برای مذاکرات‌هسته‌ای با  گروه ۱+۵ تعيين کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • vida

    روحانی: دولت هاشمی و دولت خاتمی فن‌آوری هسته‌ای را تکمیل کردند!!

  • hamidi

    فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه سال گذشته برای طرح‌های دریا ۸۰۰ میلیون تومان هزینه کردیم، گفت: امسال یک میلیارد تومان به این امر اختصاص دادیم!! به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار محمدتقی شاهچراغی در همایش «ساحل سالم و پارک پاک» اظهار داشت: شاید نتوانیم همه ساحل مازندران را پوشش بدهیم اما ۲۰ نقطه شنا که مشخص شده است را می‌توان پوشش داد و البته نیازمند مقدوراتی است که باید کمک کرد تا برنامه‌ها اجرا شود.

  • jamal

    دکتر علی ناظری از فعالان جنبش سبز بازداشت و روانه بند ۳۵۰ زندان اوین شد. به گزارش خبرنگار کلمه، عصر روز چهارشنبه پنجم تیرماه ۱۳۹۲ ماموران اجرای احکام دادستانی تهران به مطب دندانپزشکی دکتر علی ناظری رفته و وی را جهت اجرای حکم به زندان اوین منتقل کردند.!! علی ناظری دندانپزشک و از پایه گذاران جامعه سبز مدنی ایران دارای گرایشات ملی و از فعالان جنبش سبز است که در زمینه مسایل محیط زیست و حمایت از فعالین حقوق بشر فعالیت می کرد

  • ساسان

    از سرگیری نمایش وحشت اعدام پس از انتخابات از سر گرفتن نمایش وحشت اعدامها پس از نمایش دموکراسی / این زندانی در حالی‌ که در ملاعام روی زمین ایستاده بود توسط یک جرثقیل با طناب دار بالا کشیده شد. این شیوه اعدام منجر به مرگ پس از چند دقیقه بر اثر خفگی و یک نوع زجر کش کردن محسوب میشود. حقوق بشر ایران ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۲: پس از یک وقفه دو هفته‌ای برای انتخابات ریاست جمهوری اجرای احکام اعدام در ایران از سر گرفته شد. چهار زندانی از جمله یک زن روز پنجشنبه در شهر کرد به دار آویخته شدند. روابط عمومي دادگستري کل استان چهارمحال و بختياري با اعلام خبر فوق به خبرنگار کيهان اعلام کرد: اعدام‌شدگان محمد ابدالي، وحيد فيوج، گل‌افروز فيوج (زن) و قباد فيوج هستند. بنابراين گزارش، اين 4 نفر به جرم خريد، نگهداري و حمل هروئين در شعبه اول دادگاه انقلاب شهرستان شهرکرد محاکمه و به اعدام محکوم شدند. ااین اعدام در فضای شدیداً امنیتی در منطقه مهديه شهر کرد اجرا شد. ۲۸ خرداد ماه نیز چهار زندانی محکوم به قصاص برای اجرای احکام اعدام به سالن اعدام زندان رجایی شهر منتقل شدند. یکی‌ از زندانیان اعدام شد و سه‌ زندانی دیگر با رضایت اولیای دم از اعدام نجات یافتند. محمود امیری مقدّم سخنگوی حقوق بشر ایران گفت: " به نظر می‌رسد که علی‌ خامنه‌ای رهبر حکومت ایران نمایش وحشت را پس از دوهفته توقف در اعدام ها به مناسبت نمایش دموکراسی‌، از سر گرفته است." امیری مقدّم همچنین از جامعه جهانی‌ خواست تا از سر گرفتن اعدام‌ها در ایران را محکوم کنند.