ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت علی ناظری از فعالان مدنی

علی ناظری، دندان‌پزشک و از

علی ناظری، دندان‌پزشک و از پايه‌گذاران جامعه سبز مدنی ايران، عصر روز چهارشنبه پنجم تيرماه جاری توسط مأموران اجرای احکام دادستانی تهران بازداشت شد.

به گزارش تارنمای کلمه، اين فعال مدنی در مطب خود بازداشت و به بند ۳۵۰ زندان اوين منتقل شده است.

بنا به اين گزارش، علی ناظری، ۶۲ ساله، گرايش‌های ملی دارد و از فعالان جنبش موسوم به سبز است که در زمينه مسايل محيط زيست و حمايت از فعالان حقوق بشر فعاليت می‌کرد.

وی يک بار نيز در روز ۳۰ خرداد ۱۳۸۹ توسط اداره اطلاعات سپاه بازداشت و به‌مدت ۴۰ روز در سلول‌های انفرادی بند دو ـ الف بازداشت بود که با سپردن وثيقه آزاد شد.

ناظری به اتهام شرکت در راهپيمايی‌ها و گردهمايی‌های اعتراضی مردم در رويدادهای پس از انتخابات رياست جمهوری دهم به ۱۰ سال تبعيد در شهرستان زابل و يک سال حبس تعزيری محکوم شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرمان شهر | Armanshahr| بنیاد آرمان شهر | هفت‌روزنامه حقوق بشر ایران ـ شماره 3

    [...] ۳۶ فعال مدنی و سیاسی همراه با ضرب و شتم بازداشت شدند. علی ناظری دندان‌پزشک و فعال مدنی نیز عصر روز چهارشنبه پنجم [...]