ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ميرحسين موسوی به بيمارستان قلب اعزام شد

صبح امروز ميرحسين موسوی، از

صبح امروز ميرحسين موسوی، از رهبران مخالفان دولت ايران که در حصر خانگی به‌سر می‌برد در ميان تدابير امنيتی برای معاينه‌های پزشکی به بيمارستان قلب تهران اعزام شد.

به گزارش کلمه، موسوی به همراه همسر خود زهرا رهنورد که او نيز در حصر خانگی است، به بيمارستان رفت.

بنا به اين گزارش، وضعيت جسمی ميرحسين موسوی و نيز نتايج آزمايش‌ها عادی گزارش شده است.

با اين حال پزشکان متخصص به دلیل وجود علایم سرگیجه و تداوم افت فشار خون تشخیص داده‌اند که موسوی بستری شود اما مأموران امنيتی با اين موضوع مخالفت کرده‌اند.

ميرحسين موسوی شهريورماه سال گذشته در حبس خانگی دچار عارضه قلبی شده بود و طبق پروتکل‌های پزشکی بايد دو ماه پيش برای انجام معاينه‌های پزشکی به بيمارستان اعزام می‌شد.

کلمه نوشته است امروز زهرا رهنورد در حضور پرسنل و کادر بيمارستان به نيروهای امنيتی به محروميت از ديدار با دختران خود اعتراض کرده است.

بيش از ۸۶۰ روز از حبس خانگی ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد و مهدی کروبی می‌گذرد اما هنوز به هيچ يک از خواسته‌های خانواده آن‌ها و افکار عمومی مبنی بر ارائه اخبار در مورد سلامت آن‌ها پاسخی داده نشده است.

زهرا رهنورد نيز از بيماری آرتروز رنج می‌برد.

دختران موسوی و رهنورد افزون بر محروميت از ديدار با والدين خود نگران سلامت آن‌ها و چگونگی انجام معاينه‌های پزشکی نيز هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.