ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتراض نيمه‌برهنه يک فعال فمن عليه اردوغان

يک فعال جنبش فمينيستی فمن

يک فعال جنبش فمينيستی فمن امروز در فرودگاه صبيحه گوکچن استانبول دست به اعتراض نيمه‌برهنه عليه سرکوب تظاهرات ضددولتی اخير در ترکيه زد.

فعالان جنبش فمن در بيانيه‌ای پشتيبانی خود را از خواسته‌های مردم معترض ترکيه اعلام کردند

به گزارش خبرگزاری فرانسه، اين فعال فمن با شلوارک کوتاه و کفش‌های پاشنه‌بلند از هواپيمايی که از  آنکارا به استانبول آمده بود خارج و در سالن اصلی فرودگاه برهنه شد و پلاکاردی به شکل بليت هواپيما که در آن نوشته شده بود "اردوغان از: استانبول به: کابل" در دست گرفت.

اين دختر جوان پيش از آن‌که توسط مأموران پليس دستگير شود، چندين دقيقه در برابر مردم حاضر در ترمينال فرودگاه فرياد ‌زد: "استانبول ـ کابل برای اردوغان، ترکيه را آزاد کنيد."

فعالان جنبش فمن در بيانيه‌ای پشتيبانی خود را از خواسته‌های مردم معترض ترکيه که به‌گفته آنان "در برابر سرکوب اردوغان سر خم نکرده‌اند" اعلام کردند.

آن‌ها در اين بيانيه آورده‌اند: "به آرمان‌های انقلاب اومانيستی که در [ميدان] تقسيم آغاز شد خيانت نکنيد."

ترکيه در ماه گذشته در موجی از اعتراضات سياسی به‌سر برد که از زمان به حکومت رسيدن اسلامگرايان در سال ۲۰۰۲ تاکنون بی‌سابقه بود.

اين اعتراضات از ساخت‌وساز يک مرکز خريد در پارک نزديک به ميدان تقسيم استانبول آغاز شد اما سپس به اعتراضات گسترده عليه دولت اردوغان تبديل گرديد.

در اين ناآرامی‌ها چهار نفر کشته و حدود هشت هزار نفر زخمی شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.