ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تيم ملی واليبال ايران، کوبا را شکست داد

تيم ملی واليبال ايران در

تيم ملی واليبال ايران در هفته ششم مسابقات ليگ جهانی واليبال در سالن دیپورتیو هاوانا برای نخستين بار در تاريخ خود تيم کوبا، تیم سوم المپیک و نایب قهرمان جهان را شکست داد.

ايران پس از واگذاری ست‌های اول و دوم با نتايج ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۹ در ست سوم توانست با نتيجه ۲۵ بر ۱۹ کوبا را شکست دهد. در ست چهارم نيز ايران توانست با نتيجه ۲۵ بر ۲۲ کوبا را شکست داده و به پيروزی در اين ديدار اميدوار شود. سرانجام در ست پنجم ايران موفق شد با تلاش بازيکنان خود با نتيجه ۱۶ بر ۱۴ پيروز شود و اين ديدار با نتيجه سه بر دو به سود ايران پايان يابد.

بازيکنان تيم ملی واليبال ايران در اين ديدار امير غفور، عادل غلامی، سعيد معروف، علی مباشری، رحمان داودی، محمد موسوی و فرهاد ظريف بودند.

در پايان اين بازی، رولاندو کپدا از کوبا با کسب ۲۴ امتياز بهترين بازيکن ميدان شد و امير غفور هم با ۱۷ امتياز بهترين بازيکن ايران انتخاب شد.

خولیو ولاسکو، سرمربی آرژانتينی تیم ملی والیبال ایران پیروزی مقابل کوبا را "آمپول اعتماد به نفس" ناميد.

بازی دوم ایران با کوبا صبح یکشنبه در هاوانا برگزار خواهد شد.

ایران با اين پيروزی ۹ امتیازی شد و در رده پنجم جدول گروه قرار گرفت.

تیم ملی والیبال ایران در شهریور سال ۱۳۹۱ با کام‌یابی در دور انتخابی بیست و چهارمین دوره لیگ جهانی والیبال (۲۰۱۳) برای نخستین بار به این رقابت‌ها راه یافت.

ایران پيش از اين دو تيم قدرتمند ایتالیا و صربستان را نيز در چارچوب لیگ جهانی شکست داده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.