ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

درخواست ۱۱۸ نماينده کنگره آمريکا از اوباما برای دستيابی به راه حل ديپلماتيک با ايران

۱۱۸ تن از نمايندگان کنگره

۱۱۸ تن از نمايندگان کنگره آمريکا با امضای نامه‌ای از باراک اوباما، رئيس‌جمهور اين کشور خواسته‌اند که پس از انتخاب حسن روحانی، به‌عنوان رئيس‌جمهور جديد ايران از فرصت‌های ممکن برای دستيابی به راه حل ديپلماتيک با ايران استفاده کند.

اين نامه که توسط ديويد پرايس، نماينده حزب دمکرات و چارلز دنت نماينده حزب جمهوری‌خواه تهيه شده و ۱۴ نفر از آنان نيز جمهوری‌خواه هستند.

اين نمايندگان به اوباما گفته‌اند با توجه به خطراتی که آمريکا، اسرائيل و جامعه جهانی را تهديد می‌کنند، عدم استفاده از فرصت رياست جمهوری حسن روحانی و عدم تجدید دیپلماسی اشتباه خواهد بود.

آن‌ها انتخاب روحانی را "فرصتی واقعی برای پيشرفت در مسير يک توافق قابل اجرا" و "تغييری معنادار" دانسته‌اند.

اين نمايندگان کنگره آمريکا اوباما را از "اقدامات تحريک‌آميز" پرهيز داده و گفته‌اند چنين اقداماتی تندروهای ايران را تقويت می‌کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • behrooz

    اینها مقامات بین الملی را قبول ندارند. مثل احمد شهید را.

  • dara

    نویسنده لوموند، به ویژه، به نظراسرائیلیان درمورد روحانی اشاره می‌کند و می‌نویسد: اسرائیلیان می‌گویند: «احمد‌ی نژاد گرگ بود ودر لباس گرگ هم ظاهرمی شد، ولی استراتژی روحانی‌‌ همان استراتژی گرگ است با این تفاوت که سعی می‌کند درلباس میش ظاهرشود. اوبا لبخند درحال ساختن بمب است.» الن فراشون می‌نویسد: دراین حال هستند بسیاری ازمفسرین امورایران که تاکید می‌کنند که روحانی‌‌ همان کاندیدای شخص رهبرجمهوری اسلامی برای ریاست جمهوری بوده است. به نوشته الن فراشون، آیت الله خامنه‌ای به پیروزی روحانی نیازداشت تا برای رژیم درداخل و خارج مشروعیت بخرد.

  • hasani

    حسن روحانی روز گذشته در کنار مواضع دو پهلوی خود، به ایستادگی در برابر "دشمن خارجی" و "همراهی کامل ایران با ملت و دولت سوریه ! " تاکید کرده و پاسخ پیام های تبریک سید حسن نصر الله و بشار اسد را داده است. !! او خطاب به اسد نوشته است: "بدون شک روابط عمیق و دیرینه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه، نشانگر عزم و اراده دو ملت برای همکاری گسترده در صحنه های مختلف سیاسی و اقتصادی و مقابله با توطئه دشمنان ملت های منطقه به ویژه رژیم صهیونیستی است!!

  • karm

    جنتی درنماز جمعه امروز: در این دوره بسیاری از صندوق‌ها عددش بالا است و تا ۳۰۰ هزار آرای بیشتری در صندوق ریخته شد اما کسی نفسش درنیامد!!