ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هزار آوا: معرفی فرید جاویدان، پیانیست و آهنگساز

فرید جاویدان در زبان آهنگسازی از مراجع متنوعی چون موسیقی محلی ایرانی و موسیقی معاصر غربی بهره می‌گیرد. بسیاری از آثار او در آمریکا، اروپا و خاورمیانه اجرا شده است.

فرید جاویدان

فرید جاویدان آهنگ‌سازی است که عقیده دارد «موسیقی نردبان روح است». او در سال ۱۳۶۱ در خانواده ای هنرپرور در اصفهان متولد شد. از کودکی ویلن را نزد پدرش و پیانو، تار و مبانی موسیقی را در هنرستان موسیقی اصفهان آموخت. پس از فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه علمی، برای ادامه تحصیلات به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد.
فرید جاویدان در زبان آهنگ‌سازی از مراجع متنوعی چون موسیقی محلی ایرانی و موسیقی معاصر غربی بهره می‌گیرد. بسیاری از آثار او در آمریکا، اروپا و خاورمیانه اجرا شده است.
او افتخار شاگردی آهنگ‌سازان برجسته‌ای چون جوزف شواتنر، پال مراوک، مایکل کلگرس، ویلیام بالکم، ویلیام اوریت، لورا شوندینگرو استیون دمبسکی را دارد. فرید جاویدان در حال حاضر مشغول تکمیل پایان‌نامه خود در مقطع دکترای آهنگ‌سازی در دانشگاه ویسکانسین است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.