ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پليس ايران در شهرهای بزرگ از وضعيت حجاب زنان فيلم می‌گيرد

مسعود زاهديان، رئيس پليس امنيت

مسعود زاهديان، رئيس پليس امنيت اخلاقی گفت: " پليس هر ماه از وضعيت حجاب افراد در سطح کلان‌شهرها فيلم می‌گيرد تا وضعيت حجاب و تغييرات آن را رصد کند."

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر افزود: "در پنج سال اخير وضعيت حجاب تغييری نکرده و تنها بنا به شرايط فصل رنگ لباس و مدل آن دچار تغيير شده است."

اسماعيل احمدی مقدم، رئيس پليس ايران نيز درباره عکسبرداری از زنان "بدحجاب" گفت: "ما برای شناسايی تيپ‌ها از سطح شهر مستندسازی می‌کنيم و ممکن است از تيپ افراد حاضر در يک ايستگاه اتوبوس به منظور شناسايی وضعيت حجاب در ساعت و مکانی خاص عکسبرداری کنيم."

احمدی مقدم افزود: "بر اساس رصدهای انجام شده تغيير وضعيت حجاب نسبت به ماه قبل چشمگير نيست."

به‌گفته مسعود زاهديان، رئيس پليس امنيت اخلاقی، "مصاديق بدحجابی با برگزاری کلاس‌های آموزشی به مأموران آموزش داده شده و آن‌ها با اين مصاديق برخورد می‌کنند."

وی گفت پليس فقط قانون را اجرا می‌کند و "مصاديق بدحجابی" را کميته ويژه‌ای که با حضور دستگاه‌ها در وزارت کشور تشکيل شده تعيين می‌کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nader

    طالبانیسم . احمدی نژاد میگفت کار ایجاد کرده !