ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزير اطلاعات: امنيت کسانی که در رويدادهای ۸۸ جرمی نداشتند تضمين می‌کنيم

محمود علوی، وزير اطلاعات جمهوری

محمود علوی، وزير اطلاعات جمهوری اسلامی امروز در حاشيه جلسه هيئت دولت از تضمين امنيت کسانی که در رويدادهای سال ۸۸ خلافی مرتکب نشده‌اند خبر داد.

محمود علوی در پاسخ به سئوالی در مورد افرادی که در ستاد انتخاباتی ميرحسين موسوی و مهدی کروبی، دو کانديدای اصلاح‌طلبان در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری، فعاليت داشتند و پس از  شروع دستگيری‌ها بدون جرم خاصی مجبور به ترک کشور شده‌اند، ترس اين افراد را "بی‌مورد" خواند و گفت: "به تمامی کسانی که مرتکب خلافی نشدند و از کشور رفته‌اند، تضمين می‌‌دهيم که در صورت بازگشت هيچ مشکلی نداشته باشند."

در جريان رويدادهای سال ۸۸ در اعتراض به نتايج انتخابات رياست جمهوری چندين نفر کشته، صدها نفر از فعالان سياسی و مدنی بازداشت و گروه کثيری نيز مجبور به خروج از ايران شدند.

مقام‌های حکومت ايران به اين رويدادها "فتنه" می‌گويند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • faryad

    قاضی بدنام، رییس سازمان بازرسی رژیم شد رییس قوه قضاییه، ناصر سراج را به عنوان رییس سازمان بازرسی کل کشور منصوب کرد. به گزارش ایسنا، در پی انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی رییس پیشین سازمان بازرسی کل کشور به عنوان وزیر دادگستری، آیت‌الله آملی‌لاریجانی با صدور حکمی ناصر سراج را به عنوان رییس سازمان بازرسی کل کشور منصوب کرد.!!!

  • مسعود

    این اعلام ترجمه می خواهد و واقعاً قابل فهم نیست. اگر دعوت به آشتی ملی است که دیگر قرم قرم نمی خواهد. تازه باید یک عذرخواهی هم بکنند. اگرم باز دام پهن کرده اند که بزودی مشخص خواهد شد