ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تغيير قطعی حکم سعيد ملک‌پور از اعدام به حبس ابد

محمود علی‌زاده طباطبايی، وکيل سعيد

محمود علی‌زاده طباطبايی، وکيل سعيد ملک‌پور، طراح وب که پنج سال است در زندان به‌سر می‌برد، از توقف حکم اعدام موکلش و تغيير حکم به حبس ابد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر طباطبايی گفت: "موکلم با حکم دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شده بود که حکم او در ديوان عالی کشور هم تأييد شد. پس از تأييد حکم موکلم از کارهای خود توبه کرده و درخواست عفو کرد."

به‌گفته وکيل سعيد ملک‌پور با اين توبه حکم اعدام متوقف شده و وی با يک درجه تخفيف به حبس ابد محکوم شد.

پيش از اين، در آذرماه سال گذشته نيز محمود علی‌زاده طباطبايی از توقف اجرای حکم اعدام سعید ملک‌پور خبر داده بود.

سعید ملک‌پور، فارغ‌التحصیل رشته مهندسی متالورژی از دانشگاه صنعتی شریف و برنامه‌نویس نرم‌افزار کامپیوتری است که از مهرماه سال ۱۳۸۷، پس از آن‌که از کانادا وارد ایران شد، در زندان به‌سر می‌برد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hasani

    علی جنتی روز دوشنبه گفت: «قانون برخی خطوط قرمز را ترسيم کرده که طرح آنها در کتاب‌ها و مطبوعات ممنوع است؛ مانند برخی از مسائل غيراخلاقی که به ارزش‌های جامعه ضربه می‌زند، توهين به ديگران، شايعه‌پراکنی و دروغ‌پراکنی؛ لذا ابتدا تذکر داده می‌شود و در صورت تکرار، به دادگاه ارجاع داده می‌شود!!!!!!!.» علی جنتی «از اين‌که ممکن است احيانا تعدادی از روزنامه‌نگاران به‌دليل برخی تخلف‌های قانونی که مرتکب شده‌اند، در زندان باشند، ابراز تاسف کرد» و گفت: «اميدواريم با توجه به سياست‌های دولت جديد بتوانيم فضايی را ايجاد کنيم که عموم خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و نويسندگان، هم در خط قانون حرکت کنند.!!!!!»