ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یازدهمین سالگرد مرگ فرهاد مهراد، گفت‌وگویی قدیمی با محمود استاد محمد، بازیگر و کارگردان تئاتر

در مستندها و گفت‌وگوهای بسیار، جنبه‌های مختلف شخصیت، آثار و زندگی فرهاد به تصویر کشیده شده است. یکی از گفت‌وگوهایی که تا به حال منتشر نشده است، گفت‌وگو با محمود استاد محمد، بازیگر و از دوستان فرهاد است.

یازده سال از مرگ فرهاد مهراد، خواننده نامدار ایرانی می‌گذرد، فرهاد که با ترانه‌هایی مانند، جمعه، کودکانه، گنجشکک اشی مشی، سقف شناخته شده است، روز ۹ شهریور ۱۳۸۱ در سن ۵۹ سالگی در شهر پاریس بر اثر بیماری هپاتیت سی درگذشت.
در مستندها و گفت‌وگوهای بسیار، جنبه‌های مختلف شخصیت، آثار و زندگی فرهاد به تصویر کشیده شده است. یکی از گفت‌وگوهایی که تا به حال در جایی منتشر و پخش نشده است، گفت‌وگو با محمود استاد محمد، بازیگر و از دوستان و همکاران فرهاد است. این گفت و گو را شیدا جهان بین، روزنامه نگار و ترانه سرا ده سال پیش، یک سال پس از مرگ فرهاد در تهران و در خانه محمود استاد محمد تهیه کرده است.
محمود استاد محمد، نمایشنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر ایرانی، با سرنوشتی مشابه روز سوم مرداد ۱۳۹۲، درگذشت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.