ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پوتین: آمریکا برای حمله به سوریه عجله نکند

ولادیمير پوتين، رييس جمهور روسيه

ولادیمير پوتين، رييس جمهور روسيه از آمریکا خواست که درباره حمله به سوریه عجله نکرده و به فکر پیامدهای حمله نظامی برای شهروندان سوریه باشد.

به گزارش خبرگزاری آسوشيتدپرس، پوتین روز روز شنبه ۳۱ اوت (۹ شهریور) گفت که ادعای استفاده از سلاح‌های شیمیایی از سوی دولت سوریه " تحریک آمیز " است. او اضافه کرد که اگر آمریکا سند و مدرکی مبنی بر اثبات این ادعا دارد باید آنها را به شورای امنیت سازمان ملل ارائه دهد.

کاخ سفید روز جمعه، ۳۰ اوت گفت که در حمله شیمیایی ۲۱ اوت در حومه دمشق ۱۴۲۹ تن کشته شده‌اند که دست‌کم ۴۲۶ تن از آنها کودک بودند.

روز جمعه کاخ سفيد ارزيابی اطلاعاتی در خصوص استفاده حکومت بشار اسد از سلاح شيميايی را منتشر کرد که بر اساس آن ۱۴۲۹ نفر در حمله شيميايی به حومه دمشق در روز چهارشنبه ۲۱ اوت کشته شدند که دست کم ۴۲۶ نفر از آنها کودک بودند.

رييس جمهوری روسيه با بیان اینکه ارتش سوریه در حال پیشروی بوده و چند منطقه تحت کنترل مخالفان را محاصره کرده است، گفت که در چنین شرایطی حمله شیمیایی از سوی دولت و دادن بهانه برای مداخله نظامی به دیگران، "بی‌معنی" است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    امروز این سناریو حمله به کمپ اشرف را راه انداختند تا فشارها را از سوریه بردارند و افکار عمومی را به سمت دیگری سوق دهند . سیاست کثیف و پیچیده است و آمریکا هم دوباره ژست دموکراسی به خود گرفته و حقیقت این است که با چراغ سبزی که به حکومت فاسد و جنایتکار سوریه داده در واقع این پیام را میدهد که هر چه در توان داری مردم خودت را بکش ولی فقط با سلاح شیمیائی نکش مبادا ژست دموکراسی ما خدشه دار شود . لعنت به سیاست کثیف .

  • پیران آذری

    این که خودمان بی تقصیر نیستیم بحثی نیست. ولی روسها هرگز با ما ونه با هیچکس دوست نبوده اند. هیچ آقای اعتمادی به روسها نیست. پوتین چهره کریهی از خود نشان داد. هرجا جنایتکارانی حاکم هستند حاکمان چین و روس از آنها پشتیبانی میکنند. در خاطره این ملت و مردم سوریه رفتار جنایتکارانه و خیانتهای حاکمان روس و چین پاک نخواهد شد . اینها تا با همین حاکمان ضد مردمی هم وفا نمی کنند. قضیه موشکهای اس 300 و نیروگاه بوشهر و دریای خزر و رای های نماینده روس و چین در شورای امنیت حاکمان جمهوری اسلامی را هشیار نمیکند . زیرا مهم تنها حکومت و ثروت است که بهر قیمتی دردست دارند

  • nasim

    تعطیلی یک گالری در روسیه به خاطر نمایش پوتین با لباس زیر زنانه!

  • hamid

    شرم بر پوتین دیکتاتور بزرگ که از دیکتاتورها حمایت میکند.