ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خودکشی زن حامله در مهاباد

يک زن حامله به نام

يک زن حامله به نام ناهيد علی‌نژاد به دليل آن‌چه که "مشکلات خانوادگی" اعلام شده دست به خودکشی زد و به زندگی خود پايان داد.

به گزارش تارنمای کُردپا، اين زن که باردار بوده به علت اختلافات و مشکلات خانوادگی خود را با طناب دار حلق‌آويز کرده است.

بر پايه اين گزارش "از آغاز سال جاری تاکنون ٧۴ شهروند کُرد در مناطق کُردنشين ايران با خودکشی به زندگی خود پايان داده‌اند که از اين مجموع ۴٣ نفر زن و ٣١ نفر نيز مرد بوده‌اند."

فعالان حقوق زنان، "عدم وجود قوانين منسجم و حمايتی و نيز نبود مراکز ويژه برای حمايت از حقوق زنان در کُردستان را به‌عنوان دلايل افزايش خودکشی در بين زنان قلمداد می‌کنند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آرمان شهر | Armanshahr| بنیاد آرمان شهر | هفت‌روز نامه حقوق بشری زنان – شماره‌ 14

    […] خودکشی زنی حامله در مهاباد ایران رادیو زمانه ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ یک زن حامله به نام ناهید علی‌نژاد به دلیل آن‌چه که “مشکلات خانوادگی” اعلام شده دست به خودکشی زد و به زندگی خود پایان داد. به گزارش تارنمای کُردپا، این زن که باردار بوده به علت اختلافات و مشکلات خانوادگی خود را با طناب دار حلق‌آویز کرده است. بر پایه این گزارش “از آغاز سال جاری تاکنون ٧۴ شهروند کُرد در مناطق کُردنشین ایران با خودکشی به زندگی خود پایان داده‌اند که از این مجموع ۴٣ نفر زن و ٣١ نفر نیز مرد بوده‌اند”. […]