ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حسن روحانی: برای توافق با غرب بر سر مسئله هسته‌ای اختيار کامل دارم

حسن روحانی، رئيس‌جمهور ايران در

حسن روحانی، رئيس‌جمهور ايران در گفت‌وگو با شبکه ان‌بی‌سی آمريکا اعلام کرد که ايران به دنبال سلاح اتمی نيست و اختيار کامل دارد تا درباره پرونده هسته‌ای ايران با غرب به توافق برسد.

حسن روحانی همچنين در اين گفت‌وگو با تأييد دريافت نامه باراک اوباما، رئيس جمهور آمريکا به وی، لحن اين نامه را "مثبت و سازنده" عنوان کرد و گفت در نامه اوباما تبريک به وی به‌مناسبت پيروزی در انتخابات رياست جمهوری و "برخی مسائل" ديگر مطرح شده بود.

رئيس‌جمهور ايران اين نامه را "قدم‌های بسيار کوچک برای آينده‌ای مهم" توصيف کرد و افزود: "من معتقدم رهبران در همه کشورها بايد به فکر منافع ملی باشند و نبايد تحت تأثير گروه‌های افراطی فشار قرار گيرند."

وی در مورد ديدار احتمالی‌اش با اوباما در نيويورک گفت: "ديدار با اوباما در دستور کار سفر من نيست اما هر چيزی در دنيای سياست امکان‌پذير است البته بسته به شرايطی دارد که به‌وجود می‌آيد."

حسن روحانی گفت هيئت ايرانی در نيويورک قصد دارد مواضع خود را در مورد سياست خارجی، مسائل جهانی، از جمله مسائل هسته‌ای و مسائل منطقه‌ای با صراحت بيان کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Majid

    حسن روحانی گفت هیئت ایرانی در نیویورک قصد دارد مواضع خود را در مورد سیاست خارجی، مسائل جهانی، از جمله مسائل هسته‌ای و مسائل منطقه‌ای با صراحت بیان کند. دو اشکال در این میان :   بی اعتبار بودن هیئت ایرانی در آنچه خواهد کند بیان  معمر قذافی با«صراحت بیان» کرد و ز دست داد جان!