ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مادر حسين رونقی ملکی در نامه‌ای به رهبر ايران خواهان آزادی فرزندش شد

زليخا موسوی، مادر حسين رونقی

زليخا موسوی، مادر حسين رونقی ملکی، زندانی سياسی از آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ايران خواست تا به بی‌قانونی‌ها عليه فرزندش پايان داده شود.

به گزارش کلمه، مادر اين زندانی سياسی در نامه‌اش به رهبر ايران افزوده است: "به‌عنوان يک مادر که پيگير کارهای فرزندم بوده‌ام ازهمه مسئولان قوه قضائيه و دادستانی نااميد شده و از سرناچاری به جنابعالی نامه نوشته‌ام تا بتوانم فرزندم را نجات بدهم."

به گفته وی "حسين رونقی ملکی، به خاطر بی‌توجهی مسئولان نزديک به دو ماه است داخل زندان اعتصاب درمان کرده و حاضر نيست خود را درمان کند و به همين دليل وضعيت جسمی بدی دارد."

زليخا موسوی از رهبر ايران خواسته تا شرايط آزادی فرزندش را فراهم کند.

رونقی ملکی، زندانی سياسی از ۱۸ مردادماه در اعتراض به شرايطش دست به اعتصاب غذا زده است و مادر اين زندانی سياسی نيز در اعتراض به اين وضعيت اعتصاب غذا کرده است.

حسين رونقی ملکی در جريان انتخابات رياست جمهوری ۱۳۸۸ در ۲۲ آذرماه همان سال بازداشت شد و به اتهامات “تبليغ عليه نظام، توهين به رهبری و توهين به رئيس دولت” به ۱۵ سال حبس محکوم شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.