ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خاتمی: چرا اين تعداد؟ همه زندانيان سياسی را آزاد کنيد

محمد خاتمی، رئيس‌جمهور دوران اصلاحات

محمد خاتمی، رئيس‌جمهور دوران اصلاحات در ايران امروز چهارشنبه سوم مهرماه در ديدار با برخی از نمايندگان مجلس هشتم خواهان آزادی همه زندانيان سياسی شد.

خاتمی با استقبال از اعلام خبر عفو و آزادی ۸۰ نفر از زندانيان که از سوی غلام‌حسين محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائيه اعلام شد، گفت: "ما از اين خبر خوشحاليم ولی می‌گوئيم چرا اين تعداد؟! بگوئيم همه؛ مگر کسی که واقعا جنايتی کرده باشد آن هم در محکمه صالح اثبات شده باشد."

خاتمی افزود: "خيلی از اين‌ها واقعا کاری نکرده بودند بسياری از اتهاماتی که زده شد اتهامات غلطی بود."

محمد خاتمی با حمايت از روندی که با روی کار آمدن حسن روحانی در ايران آغاز شده و پشتيبانی از "اعتدال"، تأکيد کرد که همه بايد بپذيرند "فضا عوض شده است".

وی با بيان اين‌که "همه همت کنند تا حصرها نيز برداشته شود"، گفت: "بسياری از تصميمات در شورای عالی امنيت ملی گرفته شده است حالا هم بايد جلسه شورا با قوت تشکيل شود و راه حل خردمندانه و منصفانه نيز پيدا شود و به سوی حل مشکل در اين زمينه گام برداشته شود؛ اين به نفع همه است."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مصی

    هنوز یه خرده زوده! بگذار اون‌های هم که هنوز هستند، به دار بیاویزند، اون وقت آزادیخواه بشو، ***