ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فرمانده بسيج: مذاکره با آمريکا هيچ گره‌ای از کار ايران باز نمی‌کند

محمدرضا نقدی، رئيس سازمان بسيج

محمدرضا نقدی، رئيس سازمان بسيج مستضعفين از کسانی که به‌گفته وی "دم از سازش" انتقاد کرد و گفت: "مذاکره با آمريکا هيچ گره‌ای از کار ملت ايران باز نخواهد کرد."

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا نقدی گفت: "عده ای سخن از سازش می‌زنند و اعلام می‌دارند که مردم خسته شده‌اند، در حالی که خودشان خسته‌اند."

وی افزود: "رئيس‌جمهور که می‌خواهد به کشوری سفر کند، پيغام می‌دهند که کوتاه بياييد و دو امتياز بدهيد اما ملت ما با عظمت ايستاده است و ذره‌ای عزت خود را نخواهد فروخت."

فرمانده بسيج همچنين گفت: "مذاکره با آمريکا هيچ گره‌ای از کار ملت ايران باز نخواهد کرد بلکه دردسرهای بيشتری را خواهد آفريد، مگر آمريکا توانسته اقتصاد کشورهايی که با آن مذاکره می‌کند و ارتباط دارد، نجات دهد يا اين‌گونه کشورها در فقر و فلاکت فرو رفته‌اند و اين ساده‌لوحی است که فکر کنيم مذاکره با آمريکا مشکلات کشور را حل می‌کند."

در روزهای اخير و در جريان سفر حسن روحانی، رئيس‌جمهور ايران به نيويورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل، مقام‌های ايرانی و آمريکايی از رويکردها و سخنان يکديگر استقبال کرده‌ و وزيران امور خارجه دو کشور در جريان مذاکرات جديد هسته‌ای نيز ديدار و گفت‌وگو کرده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • تهمورث

    این آقا بهتر است که برگردد به همان کربلا و نجف و مجددن زیارت نامه بخواند. راستی راستی این حضرت فکر میکند کی است جز اینکه بگوئیم رانده شده ای از عراق که ملت ایران با وسع نظر اورا پذیرا شده و حال این بابا اینطور جواب محبت ملت را میدهد شرمت باد که حقن زیارت نامه خوانی.

  • Abrahamian

    دوش دیدم که ملایک در میخانه زدند گل آدم بسرشتند و به پیمانه زدند ساکنان حرم ستر و عفاف ملکوت با من راه نشین باده مستانه زدند آسمان بار امانت نتوانست کشید قرعه کار به نام من دیوانه زدند جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند شکر ایزد که میان من و او صلح افتاد صوفیان رقص کنان ساغر شکرانه زدند آتش آن نیست که از شعله او خندد شمع آتش آن است که در خرمن پروانه زدند کس چو حافظ نگشاد از رخ اندیشه نقاب تا سر زلف سخن را به قلم شانه زدند

  • Abrahamian

    کسانی که بد را پسندیده اند  ندانم زنیکی چه بد دیده اند.  هم اکنون ایران در یک دوران اقتدار و ارامش نسبی قرار دارد چه بپذیریم و چه نپذیریم. اما اینکه یک فرمانده نظامی که قرار است در سیاست دخالت نکند قبل از اینکه بادبادک دولت هوارود آنرا میترکاند جای تامل دارد.  این جهان بینی غوغا نهاد و جنگ افروز میتواند کشور را به سوی همان محلی ببرد که این فرمانده محترم از ان میترسد.  اگر تحریم ها یکی دوسال دیگر ادامه پیداکند فکر میکننند بازهم پولی باقی خواهد ماند که به ایشان حقوق و مزایا دهند.   اگز رهبر ایران به اقای روحانی اختیار تام داده اند واقعا اگر این حرف فرمانده سپاه را به عنوان تمرد نگیریم انرا چه باید بنامیم. مگر اینکه ایشان با رهبری این مساله را هماهنگ کرده باشند که انوقت به اول همان کلاف سر در گم خواهیم رسید.  اقای فرمانده بایستی بفرمایند ایا دخالت در سیاست و زیراب زدن و ایجاد آشوب کزدن به غیر از احساس سرخوردگی و ناامنی چه میوه ای به بار خواهد اورد.  به همین میگویند  پا از گلیم خود فراتر نهادن و این بر رهبری و سیاستمداران کشور است که گفتارهای نابجارا مهار کنند. 

  • رویا

    این آقا تا همین چند سال پیش عراقی بود، ما حتی نفهمیدیم چی شد یکهو ایرانی شد! حالا باید از کسی که منصوبش کرده پرسید: این چی‌کاره‌ست که در مورد سیاست خارجه ایران نظر می‌ده؟

  • hassan

    جناب سردار شما لطف کنید تشریف ببرید کشور خودتان عراق تا مردم ایران هم بتوانند فکری به حال وضعیت خودشان بکنند.

  • بهنام

    فکر کنم ایشون هنوز فکر میکنه دوران آقای احمدی نژاده والا تا جایی که یادمه آقای احمدی نژاد پارسال چنین مواقعی بود که حرف از ارتباط با آمریکا زد ولی دیدیم چی شد ؟ سیاست همینه

  • احمد

    گره از کار شما که از پول رانت و از صدقه تحریم هر روز فربه تر شده اید باز نمی کند اما شاید گره کار ما مردم گروگان گرفته شده بدست شما سرداران فربه و مداحان و بیت را باز کند

  • شهرام

    حماقت درد ی است بی درمان، و جهل و نادانی زعمای قوم چه مصیبت بزرگی است برای مردم مستاصل و درمانده ایران.