ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

استقبال از حسن روحانی در فرودگاه تهران با پرتاب کفش

حسن روحانی که پيش از

حسن روحانی که پيش از ظهر امروز از سفر نيويورک به تهران بازگشت در فرودگاه مهرآباد با مخالفان مذاکره با آمريکا روبه‌رو شد. آن‌ها با پرتاب کشف به‌سوی خودرو رئيس‌جمهور ايران از وی استقبال کردند.

حدود ۱۰۰ تن از طرفداران حسن روحانی نيز به استقبال او رفته بودند.

به‌گزارش خبرگزاری مهر، نزديک به ۱۰۰ نفر از مخالفان مذاکره با آمريکا از بسيج دانشجويی به هنگام خروج حسن روحانی از فرودگاه مهرآباد تهران جلوی خودرو وی را گرفتند و با شعار "مرگ بر آمريکا" مانع از حرکت آن شدند.

اين گزارش می‌افزايد در اين برخورد اعتراضی يکی از مخالفان کفش خود را به سمت خودروی حسن روحانی پرتاب کرد اما به کسی اصابت نکرد.

نيروی انتظامی تلاش کرد راه را برای خودروی روحانی باز کند که چندين نفر جلوی خودرو به زمين افتادند اما در نهايت راه باز شد و خودرو رئيس‌جمهور ايران به همراه گروه همراهان وی و حراست از فرودگاه خارج شدند.

اين اقدام در حالی صورت گرفت که گروهی از جوانان طرفدار روحانی که تعداد آن‌ها نيز حدود ۱۰۰ نفر  گزارش شده، پيش از اين ماجرا در سالن فرودگاه به استقبال او رفته بودند و برای وی گوسفند قربانی کرده بودند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سهیل

    اون کسی که میگه گوسفند کشی نشانه وحشی کریه مطمئن هستم اگه ازدواج کردی شب عروسیت برات گوسفند کشتن یا اینکه بابا یا مامانت از مکه برگشتند همین کاروانجام دادید . این یک رسم اشتباهی هست که هممون انجام میدیم .پس به جای تشکر از اقای روحانی دنبال ایراد های بی خود نباش

  • حسین

    کسانیکه این کار را انجام داده اند دم از ولایت فقیه میزنند در صورتیکه مقام معظم رهبری هیچ گونه مخالفتی انجام نداده است وما نمیذانیم که این افراد قلیل پیرو چه گروهی هستند و به نظر انها گرفتار بودن مردم در مشکلات برایشان هیچ اهمیتی ندارد.

  • Samad

    حیف از کفش !

  • یک دوست

    کفش نبوده، دمپایی ابری بوده، با نرمش!

  • محسن

    گوسفند قربانی کردن واقعا روحانی پشیمان میشه ازین طرفداراش درسته منطقه ما به بین النهرین نزدیکه ولی رسومش برا این دوره تاریخی نشان وحشی گری و بی تمدنیه اخه گوسفند قربانی کردن رو کجای دلش بذاره روحانی.