ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سه ميليون دانش‌آموز در معرض خطر آتش‌سوزی

 عبدالوحيد فياضی، عضو کميسيون آموزش

 عبدالوحيد فياضی، عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس ايران گفته است ۱۵۰ هزار کلاس در مدارس ايران هنوز از بخاری نفتی به‌عنوان سيستم گرمايشی استفاده می‌کنند.

به گزارش روزنامه شرق، اين نماينده مجلس گفت: "مجهزکردن اين کلاس‌ها به سيستم حرارت مرکزی يا پکيج به اعتبار يک‌هزار ميليارد تومانی نياز دارد اما در لايحه بودجه امسال اعتبار ۲۰۰ ميلياردی توسط مجلس مصوب شد و با اين رقم تنها می‌توان يک‌پنجم کلاس‌های درس را به سيستم گرمايشی استاندارد تجهيز کرد."

به گزارش شرق اگر در هر کلاس از ۱۵۰ هزار کلاسی که از بخاری نفتی استفاده می‌کنند، ۲۰ دانش‌آموز حضور داشته باشند سه‌ ميليون دانش‌آموز در معرض خطر هستند.

در سال‌های گذشته نيز شماری از دانش‌آموزان به دليل آتش گرفتن بخاری نفتی دچار سوختگی يا مرگ شده‌اند. از جمله هشت‌نفر در مدرسه درودزن شيراز در سال ۸۷ و ۳۱ نفر در مدرسه شين‌آباد آذربایجان غربی در سال گذشته که دو نفر از آن‌ها جان خود را از دست دادند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.