ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محمود احمدی‌نژاد آذرماه دادگاهی می‌شود

مصطفی افضلی‌فرد، سخنگوی کميسيون اصل

مصطفی افضلی‌فرد، سخنگوی کميسيون اصل ۹۰ مجلس اعلام کرد که محمود احمدی‌نژاد، رئيس‌جمهور پيشين ايران در رابطه با "تخلف دانشگاه ايرانيان" دو ماه ديگر به دادگاه خواهد رفت.

محمود احمدی‌نژاد و يارانش در صددند "دانشگاه بين‌المللی ايرانيان" را ايجاد کنند

به‌گزارش خبرگزاری کار ايران (ايلنا)، افضلی‌فرد گفت پرونده تخلف دانشگاه ايرانيان در کميسيون اصل ۹۰ مجلس در دست بررسی است و دادگاه احمدی‌نژاد در رابطه با اين پرونده در آذرماه برگزار می‌شود.

همان طور که رهبری تاکيد به حمايت از دولت داشته‌اند اکنون همه ی ما بايد به حمايت از سياست‌های دولت بپردازيم.به اعتقاد من سياست‌های رئيس جمهور براساس عقل، حکمت و حفظ عزت بوده است.

وی افزود دادستان ديوان محاسبات با استناد به قانون مجازات اسلامی اين پرونده را به دادستانی عمومی انقلاب تهران فرستاده و افزون بر آن با علی لاريجانی، رئيس مجلس ايران نيز در اين زمينه مکاتبه‌ای داشته است.

به‌گفته وی، در پی اين مکاتبه، علی لاريجانی پرونده دانشگاه ايرانيان را برای بررسی بيشتر به کميسيون آموزش، تحقيقات و کميسيون اصل ۹۰ مجلس ارجاع داد و کميسيون اصل ۹۰ نيز نظر خود را به قوه قضائيه ارجاع می‌دهد تا تصميم نهايی از سوی دادستان عمومی انقلاب تهران اتخاذ شود.

سخنگوی کميسيون اصل ۹۰ مجلس موضوع تخلف در اين پرونده را دستور برداشت مبلغ ۱۶ ميليارد تومان برای دانشگاه ايرانيان دانست که پس از چند روز به خزانه دولت بازگردانده شد.

با اين حال وی تأکيد کرد: "اين عمل يعنی برگرداندن وجوه نيز نافی رسيدگی قضايی به اين امر نيست و همين برداشت وجوه يک تخلف به شمار می‌آيد که بايد به آن رسيدگی شود."

دانشگاه ايران دانشگاهی است که محمود احمدی‌نژاد و يارانش در صدد ايجاد آن هستند و قصد دارند آن را "بين‌المللی" کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • kaveh

    واقیت اینست که حتی یک مو از سرش کم نمیشه. اینها همه از یک تبارند.

  • محمد 110

    واقعا" اگر قراره دادگاه ایشون هم مثل دادگاه مرتضوی باشه همون بهتر که دادگاهی نشه. این مدل دادگاهی شدن، منجر به جسارت بیشتر این قبیل افراد خواهد شد و آنها را جریتر خواهد کرد.

  • سارا

    از دادگاه بررادران لاریجانی چه خبر؟ زمین خوار و دلال را می گویم

  • Samad

    دادگاهی شدن احمدی نژاد هم چون دادگاهی شدن سعید مرتضوی از نوع «خودمانی» آن است که اشد ترین مجازات آن یک جریمه ۵۰ هزار تومانی و یا ۳۰ دلاری است.  اما اگر به پرونده های آندو ودیگرسران نظام در یک دادگاه بیطرف ملی و یا «بین المللی» رسیدگی شود دادشان در گلویشان از محکومیت به اعدام و یا به حبس ابد گیر خواهد کرد.