ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پليس ايران: کانادا در دستگيری محمودرضا خاوری همکاری نکرده است

احمدرضا رادان، جانشين رئيس پليس

احمدرضا رادان، جانشين رئيس پليس ايران از عدم همکاری دولت کانادا در دستگيری محمودرضا خاوری، مديرعامل پيشين بانک ملی ايران خبر داد و گفت با مدارکی که پليس ايران ارائه داده، پليس اينترپل برای دستگيری خاوری به‌دليل داشتن در اختلاس بزرگ بانکی، اعلان قرمز صادر کرده است.

محمودرضا خاوری در مهرماه ۱۳۹۰ به کانادا گريخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، رادان با بيان اين‌که دولت کانادا هر بار از تحويل محمودرضا خاوری سر باز زده است گفت پليس ايران سوابق خاوری را از بانک اطلاعاتی استخراج و به دبيرخانه اينترپل ارسال کرد و دبيرخانه به اين نتيجه رسيد که برای خاوری بايد اعلان قرمز صادر کند.

رادان گفت: "به پليس کانادا اعلام می‌کنيم برای تحويل خاوری به ايران هيچ‌گونه بهانه‌ای ندارند و بهتر است برای حفظ اعتبار خود خاوری را به ايران تحويل دهند تا به اتهامات وی رسيدگی شود."

محمودرضا خاوری در مهرماه ۱۳۹۰ از مقام مدیریت عامل بانک ملی ایران کنار کشيد و به کانادا رفت.

سفر ناگهانی خاوری به کانادا در رابطه با رسوایی اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در ایران بود که در شهریور ۱۳۹۰ برملا شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Samad

    اعلان قرمز چون نوش دارویی است بعد از مرگ سهراب! «رادان» هم اگر ما را چون خودش و رهبر  نظام «نادان» تصور نمیکرد واز «کش» دادن رسیدگی به فساد نظام نمی هراسید بجای اینکه اسلحه را سوی خاوارن در کانادا نشانه رود بسوی غارتگران و سردمداران داخلی هدف میگرفت که از خاور و باختر و از جنوب و شمال سرگرمند در چپاول ثروت مملکت. که «درکش» آسان است حدیث «کش»  که گوید: گر قرار شد دزد گیرند همه را در شهر گیرند!