ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عيسی سحرخيز آزاد شد

به‌گزارش صفحه فيس‌بوک عيسی سحرخيز،

به‌گزارش صفحه فيس‌بوک عيسی سحرخيز، اين روزنامه‌نگار زندانی، امروز پنج‌شنبه ۱۱ مهرماه از زندان آزاد شد.

عيسی سحرخيز بيش از چهار سال زندانی بود و در مدت زندان خود وضعيت جسمی نامناسبی داشت. او در اعتراض به وضعيت خود بارها دست به اعتصاب غذا زده بود.

وی که مديرکل مطبوعاتی وزارت ارشاد در دوران دولت محمد خاتمی بود، در جريان رويدادهای دهمين دوره رياست جمهوری در ايران، در روز ۱۲ تيرماه سال ۸۸ بازداشت شد.

او مدتها در بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات و سلول‌های انفرادی به‌سر برد و سپس به بند ۳۵۰ زندان اوين منتقل شد اما سرانجام در بهار سال ۸۹ به زندان رجايی‌شهر کرج انتقال يافت.

حکم اين روزنامه‌نگار منتقد به اتهام "توهین" به رهبر جمهوری اسلامی" و "تبلیغ علیه نظام" سه سال حبس تعزیری، پنج سال ممنوعیت و محرومیت از فعالیت‌های سیاسی و مطبوعاتی و یک سال ممنوعیت خروج از کشور بود، اما بعد به دو سال حبس ديگر نيز محکوم شد.

وی بارها از زندان به بيمارستان منتقل شده و به‌هنگام آزادی نيز سه ماه می‌شد که در بيمارستان بستری بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سارا

    ایشان یک چهره ی سیاسی است و اگر برای مدتی به زندان هم برود خیلی مهم نیست،***. خبر مهم آن است که ده ها جوان کرد و سیستانی و خوزستانی را گرفته اند و بسته اند و زده اند و به سیاه چال انداخته اند و عن قریب آنها را دار خواهند زد. این خبر مهم ایران است.