ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

با خانم نویسنده: نگاهی به داستان اینترنتی «پاکباز» نوشته شقایق شفیع پور

شقایق شفیع پور داستان خود به نام نگاهی به پاک باز را به صورت اینترنتی برای من فرستاد که در کامپیوتر آن را خواندم و به نظرم داستان عجیبی رسید.

شقایق شفیع پور داستان خود به نام نگاهی به پاک باز را به صورت اینترنتی برای من فرستاد که در کامپیوتر آن را خواندم و به نظرم داستان عجیبی رسید. نریمان، با چشم هایآبی و موهای بور از یک پدر انگلیسی و یک مادر ایرانی به دنیا آمده است. او دیوانه وار عاشق نراک، خواهر چشم سیاه و مو سیاه خود است و نمی‌داند با این عشق چه کند. نارین، خواهر دیگر او اما به دست یک باند مواد مخدر مورد تجاوز قرار گرفته و کشته شده است. او با فکر گرفتن انتقام خواهر خود به ایران آمده.
البته مادر او نیز از شوهرش طلاق گرفته و اینک با حالت بیمار در ایران زندگی می‌کند. قهرمانان این کتاب همه جوانانی پولدارهستند و اغلب مسیحی، البته بی آن که ارمنی یا آشوری باشند. ارمیا، پسرخاله قهرمان ماجوان شوخی است که محض خنده و شوخی خودش را زن نریمان معرفی می‌کند و دائم اطوار زنانه دارد، اما هرگز روشن نمی‌شود که آیا او یک همجنس گرا است یا نه. اما در کمال تعجب با دسته ای جوان دوست است که باهم تصمیم می‌گیرند بروند و از قاتلان خواهر قهرمان ما انتقام بگیرند.
آن‌ها مقداری سلاح تهیه می‌کنند و به بهانه خرید مواد مخدر وارد ساختمان متروکی می‌شوند و چند نفر را می‌کشند. قهرمان ما پیش از مرگ، رئیس باند را که به خواهرش تجاوز کرده را ادب می‌کند و ظاهرا اندام باروری او را می‌برد. یکی از پسرها تیر می‌خورد و آن‌ها موفق می‌شوند یک پزشک را به خانه بکشانند تا جوان تیر خورده را از مرگ نجات دهد. اوهم جوان را به حالت نیمه فلج از مرگ نجات می‌دهد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.