ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نظرسنجی يک روزنامه اسرائيلی: اکثريت موافق حمله نظامی به ايران هستند

در نظرسنجی‌ای که امروز جمعه

در نظرسنجی‌ای که امروز جمعه ۱۲ مهرماه (چهارم اکتبر) روزنامه هايوم اسرائيل از گروهی از مردم اين کشور کرده است بيشتر آنان با حمله نظامی يک‌جانبه دولت خود در شرايط اضطراری به تأسيسات هسته‌ای ايران موافق هستند.

روزنامه هايوم اسرائيل از سال ۲۰۰۷ به شکل رايگان توزيع می‌شود و خوانندگان بسياری دارد.

به‌نوشته اين روزنامه نزديک به دولت اسرائيل، ۶۵,۵ درصد از شرکت‌کنندگان در اين نظرسنجی از حمله نظامی اسرائيل به‌تنهايی به تأسيسات هسته‌ای جمهوری اسلامی ايران حمايت می‌کنند.

همچنين ۸۴ درصد نيز گفته‌اند به وعده دولت ايران مبنی بر عدم توسعه سلاح هسته‌ای از سوی اين کشور باور ندارند.

بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير اسرائيل نيز در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفته بود به سخنان مصالحه‌جويانه مقام‌های ايرانی اعتقادی ندارد و فشارها و تحريم‌ها عليه ايران به‌دليل پيشبرد برنامه هسته‌ای اين کشور بايد ادامه يابد.

اسرائيل معتقد است ايران از برنامه هسته‌ای خود در جهت دستيابی به سلاح هسته‌ای استفاده می‌کند، اتهامی که ايران آن را رد می‌کند و می‌گويد برنامه هسته‌ای اين کشور "صلح‌آميز" است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مهدی

    متوجه نمی شوم منظور از شرایط اضطراری در این نظر سنجی چه بوده ولی خوب می فهمم که هرگونه ابزار و فناوری نوین در دست زنگی مست چه معنایی دارد و به نگرانی مردم اسراییل احترام می گذارم. کسی باور می کرد کسانی که ادعای روحانیت و نزدیکی به خدا را دارند برای سرکوب مردمی مالک سرزمین هستند و تنها حق خود را می طلبند از این همه ابزار نوین استفاده کنند؟ از آب پاش و انواع گاز های فلج کننده و اشک آور بگیرید تا باتوم برقی و تیزر و تفنگ ساچمه ای و زیر گرفتن با ماشین و تیر های جنگی و ابزار رسانه ای (جنگ روانی) و ... شنود و ردیابی تلفن و ای میل و هر آنجه که قانون ایران و پیمان نامه های بین المللی منع کرده اند. به عنوان یک ایرانی سلاح هسته ای در دست این فرم از "روحانیت" را نمی خواهم و اگر اسراییل یا هر کس دیگری در جلوگیری از دستیابی اینان به آن کاری انجام بدهد بسیار ممنون می شود. با این کار از انهدام ملت ایران و اسیب به سایر کشور ها جلوگیری می شود. ایران امروزه مثل کودک یا سالمندی شده که نیازمند قیم عاقل است وگرنه به خود و دیگران آسیب می زند