ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتقاد نوه هاشمی رفسنجانی از مصاحبه بی‌بی‌سی با نتانیاهو

فواد هاشمی رفسنجانی، فرزند مهدی

فواد هاشمی رفسنجانی، فرزند مهدی هاشمی و نوه اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت از تلویزيون بی‌بی‌سی فارسی به دلیل پخش مصاحبه با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل انتقاد کرد.

بنيامين نتانياهو در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی فارسی

 به گزارش کلمه، فواد هاشمی گفته است: "درست در زمانی که ایران و آمریکا همت کردند تا دوباره مشکلات‌شان را از راه گفت‌وگو حل نمایند، چرا باید به این سرعت سر و کله تندروترین مخالف این روابط (نخست‌وزیر اسرائیل) در شبکه فارسی‌زبان بی‌بی‌سی پیدا شود؟"

به گفته نوه هاشمی رفسنجانی "تبعات زیان‌بار حرف‌های یک‌سویه و تند این آقا بر روابط نو پا و متزلزل ایران و آمریکا چگونه قابل رفع و رجوع است؟"

فواد هاشمی افزوده است: "این مصاحبه فضای سیاسی داخل ایران را متشنج می‌کند و شکاف بین مخالفین و موافقین روابط با آمریکا را زیادتر و دست بسته دیپلماسی نوین ایران را بسته‌تر و نهایتا گره‌ای به گره‌های موجود اضافه می‌نماید."

نوه هاشمی رفسنجانی پخش مصاحبه بی‌بی‌سی فارسی با نخست‌وزیر اسرائیل در این مقطع زمانی را "شیطنت‌آمیز"‌ دانسته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • محسن

    استعمار پیر شما کتاب تاریخ زیاد بخون الان خیلی وقته از دهه 20 گذشته دیگه سال 92 امده صدای توپشو نشنیدی شاید دایی جان ناپلون زیاد نگاه کردی جو گیر شدی.برا خنده بد نبود.

  • بهنام

    به نظر بنده منظور منتقد بر ملا کردن نقش استعمار پیر در ایران بوده است و به واقع انتقاد صحیحی بوده است و همانگونه که همگان میدانند این روباه پیر استعمار گر با دخالتهای استعمار گونه خود باعث بروز جنایات و خسارات فراوانی به میهن گردیده است و هنوز هم دست از شیطنت بر نمیدارد . حرف حق را باید پذیرفت ولو از هر کسی و در هر سن یا گروهی . کما اینکه هیچیک از ما با این شخصیت آشنائی نداریم و حق نداریم به خاطر عملکرد پدر بزرگ او خود این شخص را کیفر کنیم و باید منصفانه عمل کنیم . از کاربران محترم خواهشمندم حرمت رسانه معظم رادیو زمانه را محترم شمرده و حداقل ادبیات نگارش را در کامنتها رعایت فرمایند و از محیط گفتگو و بحثها نهایت استفاده را ببرند .

  • Majid

    قورت دادن لقمه بزرگتر از دهان برای هر بشری درد آور و مضر است غیر از برای رفسنجانی  و نوه و نتیجه هایش. که دهان و گلو و جیبشان گشاد است و قادر به بلعیدن تمام عالم.

  • یک کاربر ساده

    با همه مخالفتی که به عملکرد قوم بنی اسرائیل در طول تاریخ مدون بشری دارم ولی از حق نباید گذشت که تحلیل نتانیاهو ، منطقی‌ و درست بود و حرف دل‌ هر مخالف واقعی رژیم ج.ا. در این برهه از تاریخ سرزمین ما ایران است !

  • مصطفی

    تصور بفرمائید عرصه اظهار نظر در امور سیاسی هم طبقاتی و کاستی مطرح میشود فارغ از نظرداشت صلاحیت. آخر از این آقا پسر چند ساله کی باید بپرسد دستگاه دولت فخیمه چرا باید برای مصاحبه با هرکس کسب اجازه از ارباب قدرت در ایران کند.؟!! مگر نه اینکه قریب باتفاق مشکلات این کشور با دستان و داستان شخص شخیص بابا بزرگ شما ایجاد شده که امروز دست حسرت میگزد از ترفیع و تقدیم قدرت به ناسپاسان. جای تاسف از اظهار نظر این نوجوانک نیست غم سنگین از خالی شدن مردان بزرگ و استخوانداران صدیق از عرصه دولتمردیست. دردادردا

  • Samad

    سید حسین خمینی نوه خمینی چند سال پیش به افشا گری در مورد پدر بزرگ خود دست زد و از «شیطینت آمیزی» او قدری پرده برداشت. فواد خان هم بهتر است راه سید حسین را رفته و  بجای ناتنی یاهو از مکر و حیله و دروغگویهای تمام ناپذیر بابابزرگ از برای ما بگوید تا قدری بیدارشیم.

  • محسن

    از کی *** نظر میدی؟بابابزرگت به گند کشیده بسه انقدم برات گذاشته که نگران اینده نباشی خانواده ***