ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

برنامه سینمایی اکران؛ معرفی فیلم «جاذبه» ساخته آلفونسو کوارون٬ فیلمساز مکزیکی

«جاذبه» داستان دو انسان رها شده در فضاست٬ جایی که نه هوا وجود دارد٬ نه فشار و نه صدا. دکتر رایان استون با بازی ساندرا بولاک در نخستین سفر فضایی خود به همراه مت کوالسکی با بازی جرج کلونی با سفینه‌ای راهی فضا شده است.

از این هفته نمایش جهانی فیلم «جاذبه» تازه‌ترین ساخته آلفونسو کوارون٬ فیلمساز مکزیکی به شکل گسترده در سینماهای کشورهای مختلف جهان آغاز شده است. در اکران این هفته می‌پردازیم به معرفی این فیلم.
«جاذبه» نخستین بار امسال به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد و پس از آن در جشنواره‌های دیگری چون تلوراید٬ سن‌سباستین٬ تورنتو و ریودوژانیرو نیز به روی پرده رفت. «جاذبه» یک تریلر علمی تخیلی است که تنها دو بازیگر و پنج صداپیشه دارد و به شیوه سه‌بعدی به نمایش در می‌آید. «جاذبه» داستان دو انسان رها شده در فضاست٬ جایی که نه هوا وجود دارد٬ نه فشار و نه صدا. دکتر رایان استون با بازی ساندرا بولاک در نخستین سفر فضایی خود به همراه مت کوالسکی با بازی جرج کلونی با سفینه‌ای راهی فضا شده است. در یکی از پیاده‌روی‌های فضایی سفینه دچار مشکل می‌شود و تصادفی رخ داده و بخش عمده آن نابود می‌شود. دو فضانورد که با محدودیت هوا برای تنفس نیز روبرو هستند در فضا رها شده‌اند٬ این در حالی است که مت سعی می‌کند رایان را مطمئن سازد جای نگرانی نیست و آن‌ها دوباره سالم به زمین باز می‌گردند.
هر هفته در «برنامه سینمایی اکران» نگاهی داریم به یکی از فیلم‌های مهم روی پرده سینماهای جهان. در این برنامه مروری می‌کنیم بر خلاصه داستان فیلم٬ معرفی عوامل سازنده٬ گفته‌های فیلم‌سازان٬ چگونگی ساخت فیلم و نمایش آن و در نهایت مروری خواهیم داشت به نظر برخی از منتقدان و معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مجله‌های سینمایی و روزنامه‌های جهان درباره این فیلم. همچنین در این برنامه می‌توانید بخش‌هایی از صدای پیش‌پرده فیلم و موسیقی متن آن را بشنوید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.