ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ميزان قربانيان حوادث کار بيش از ۱۰۰ درصد افزايش داشته است

دفتر آمار و محاسبات اقتصادی

دفتر آمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی سازمان تأمين ‌اجتماعی در آماری نشان داده است که در پايان نيمه دوم سال ۹۱، آمار مربوط به تعداد قربانيان حوادث ناشی از کار در مقايسه با نيمه نخست سال، بيش از ۱۰۰ درصد افزايش داشته است.

به گزارش خبرگزاری کار ايران (ايلنا)، بر اساس اين آمار، در سال ۹۱، تعداد ۲۰ هزار و ۵۳۲ نفر از بيمهه‌شدگان اين سازمان در حين انجام کار دچار حادثه شده‌اند.

سازمان تأمين ‌اجتماعی در اسفند ماه سال گذشته اعلام کرده بود که تعداد ۹ هزار و ۷۹۰ نفر از بيمه‌شدگان اين سازمان در نيمه نخست سال ۹۱ در معرض حوادث شغلی قرار داشته‌اند.

همچنين در فاصله پاييز سال گذشته تا ابتدای سال جاری تعداد ۱۰ هزار و ۷۴۲ بيمه‌شده ديگر سازمان تأمين اجتماعی به فهرست آسيب‌ديدگان حوادث شغلی اضافه شده‌اند و به اين ترتيب شمار حوادث حين کار ۱۱۰ درصد رشد داشته است.

در فاصله ميان دو نيمه سال گذشته تعداد بيمه‌شدگانی که جان خود را از دست داده‌اند از ۵۳ نفر به ۱۱۳ نفر افزايش داشته است. تعداد بيمه‌شدگانی که بر اثر حوادث کاری از کارافتاده کلی شده‌اند از ۷۳ نفر به ۱۷۷ نفر رسيده است و تعداد افرادی که دچار از کار افتادگی جزئی شده‌اند، از ۱۵۲ نفر به ۳۳۱ نفر افزايش داشته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.