ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بهنام چگینی به ۹ سال حبس محکوم شد

بهنام چگینی، از فعالان اصلاح‌طلب

بهنام چگینی، از فعالان اصلاح‌طلب اراک که عضو ستاد انتخاباتی حسن روحانی هم بوده، در مجموع به تحمل ۹ سال زندان محکوم شده است.

بنا به گزارش‌های دریافتی، شعبه ۱۰۱ دادگاه انقلاب اراک، چگینی را به اتهام‌هایی که هنوز به طور دقیق اعلام نشده، به تحمل هشت سال زندان محکوم کرده است.

چگینی پیش از این هم، در جریان رویدادهای سال ۱۳۸۸، به یک سال حبس تعلیقی محکوم شده بود که با احتساب آن یک سال، در مجموع دادگاه بدوی، این فعال اصلاح‌طلب را به تحمل ۹ سال زندان محکوم کرده است.

چگینی مسئول هماهنگی همایشی بوده است که گروه‌های اصلاح‌طلبان ماه پیش در دلیجان داشتند.

به گفته یکی از نزدیکان چگنی، دادگاه وی بدون حضور وکیل مدافع برگزار شده است.

هم‌اکنون نزدیک به یک ماه از بازداشت این فعال اصلاح‌طلب می‌گذرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • علی

    سایت خوبی بود

  • Reza

    ندای سبز آزادی: دادخدا سالاری ، رئیس دادگاه انقلاب در گفت و گو با خبرگزاری فارس مدعی دستگیری 63 نفر شده که که به ادعای او اقدامات ضد امنیتی داشته اند.!! رئیس دادگاه انقلاب کرمان مدعی شده که مدیریت این افراد با سه نفر بوده و با عضوگیری یک باند 63 نفر را تشکیل دادند و برنامه‌ریزی و اقدام توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار داشتند!!!.