ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نوبخت: دولت برای پرداخت یارانه‌های نقدی، ماهانه هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد

محمد‌باقر نوبخت، معاون برنامه‌ریزی و

محمد‌باقر نوبخت، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی دولت روحانی گفت است که دولت برای  پرداخت نقدی یارانه‌ها، هر ماه هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد.

نوبخت که شب گذشته (۲۰ مهر ۱۳۹۲) در یک برنامه زنده تلویزیونی صحبت می‌کرد، از احتمال حذف سه دهک بالای درآمدی، برای جبران بخشی از این کسری بودجه خبر داد.

به گفته نوبخت، دولت ماهانه ۳۵۰۰ هزار ميليارد تومان، يارانه به بيش از ۷۶ ميليون ايرانی پرداخت مي‌كند.

کسری بودجه دولت، هم‌اکنون از مسائل جدی اقتصاد ایران است. برآورد شده است که دولت بین ۷۰ تا ۸۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد.

یارانه نقدی دور بیست و دوم، قرار است که فردا، دوشنبه ۲۲ مهرماه ۱۳۹۲ واریز شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مهسا

    5% در ایران به اندازه ی تمام ملت درآمد دارند که البته از نوع فاسد و خارج از حسابرسی و سیستم مالیاتی است. الباقی حساب و کتابهای دولتمردان تا وقتی تکلیف فساد روشن نشود بی معنی است. و البته خود اینها هم از فاسد ترین مردم ایران هستند. پس کلا هیچی به هیچی. مردم سرکارند و برای دریافت ماهی 45000 تومان از دارایی های خود خودشان باید به دهان آلوده ی اینها چشم بدوزند. خاک بر فرق ما

  • Reza

    بروند از احمدی نژ اد که میلیارددها به سوریه و  گروههای شیعی افغانستان و عراق و لبنان و بحرین و   افراد داخلی هدیه داد پس بگیرند.