ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعتراض مردم بندرعباس به سکوت صدا وسيما درباره جداسازی مناطقی از هرمزگان

شماری از مردم بندرعباس به

شماری از مردم بندرعباس به سکوت صدا و سيما، راديو و تلويزيون دولتی ايران، درباره مصوبه جداسازی مناطقی از استان هرمزگان و پيوستن آن به استان فارس اعتراض کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، صدها تن از مردم بندرعباس بعد از ظهر يکشنبه ۲۱ مهر در اعتراض به سکوت صدا و سيمای مرکز خليج فارس در مورد مصوبه جداسازی مناطقی از شهرستان پارسيان استان هرمزگان و الحاق آن به استان فارس مقابل ساختمان صدا و سيمای مرکز خليج فارس تجمع کردند.

حاضران در اين تجمع اعلام کردند: "ما بی‌توجهی صدا و سيما و رسانه‌های استان هرمزگان نسبت به مصوبه جداسازی مناطقی از استان هرمزگان را به‌شدت محکوم کرده و معتقديم اين بی‌توجهی شرايطی برای سوء استفاده رسانه‌های بيگانه و معاند را فراهم می‌کند."

تجمع‌کنندگان شعارهايی در مخالفت با طرح جداسازی بخش‌هايی از استان هرمزگان سردادند و همچنين خواستار انتصاب فردی بومی برای مسئوليت استانداری هرمزگان شدند.

از زمان اعلام رسمی مصوبه جداسازی مناطقی از شهرستان پارسيان استان هرمزگان و الحاق آن به استان فارس تاکنون دو بار در مقابل ساختمان استانداری هرمزگان و يک بار در مقابل فرمانداری بندرعباس و يک بار نيز در مقابل ساختمان قديم استانداری هرمزگان تجمعات اعتراض‌آميزی از سوی هرمزگانی‌ها صورت گرفته است.

اين در حالی است که اجرای اين مصوبه به حالت تعليق درآمده اما معترضان خواستار لغو کامل مصوبه هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Vafa

    امروز و دیروز همچنان اعتراضات همچنان ادامه داشت دیروز همچنان چند نفر دستگیرشدن این تجماعات در آستانه سید مظفر ادامه داشت

  • l.s

    بررسی اصلاحات پیشنهادی در باره تقسیمات کشوری و نظامات اداری بر طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دوستانی چند پیشنهاد داده اند و من با لحاظ کردن این پیشنهادها، چندتای دیگر طرح میکنم: http://ramu.blogsky.com/1392/07/22/post-104 پیشنهاد برای تقسمیات جدید کشوری و استقرار نظامات شورایی در جهت تکامل دموکراسی بر طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران http://ramu.blogsky.com/1392/07/19/post-100 درباره خبر مهم مخالفت با الحاق بخشی از پارس کهن به استان فارس! http://ramu.blogsky.com/1392/07/19/post-99