ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رفسنجانی: انتشار خاطره‌ام درباره شعار مرگ بر آمريکا اقدامی نادرست بود

اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع

اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام انتشار خاطره‌اش در مورد حذف شعار مرگ برآمريکا را اقدامی نادرست و بدون هماهنگی دانست.

به گزارش سايت شخصی هاشمی رفسنجانی، وی در اين‌باره گفت: "اين خاطره مربوط به سال‌ها قبل است و مسئول سايت بدون هماهنگی اقدام به انتشار آن در اين زمان نمود که اقدامی نادرست بود."

رفسنجانی افزود: "به دفتر تأکيد کرده‌ام افراد بدون هماهنگی و اطلاع قبلی از انتشار مطالب منتسب به من خودداری نمايند."

در روزهای اخير سايت هاشمی رفسنجانی به بازنشر بخشی از خاطرات وی درباره موافقت آيت‌الله خمينی، رهبر انقلاب ايران با حذف شعار "مرگ بر آمريکا" و "مرگ بر شوروی" از رسانه ملی پرداخت.

اين مطلب در روزنامه‌های ديگر نيز انتشار يافت و انتقادات بسياری را از سوی برخی از نيروهای اصولگرای حکومتی برانگيخت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Samad

    سارای عزیز. اولآ که تعریف کنیم «جوامع متمدن» و «زنده» و «مرده» و «منافع عمومی» و «روستایی» و «دست بجایی بند نبودن» را. دومأ معذرت از اینکه لیستی تمام ناپذیری از  اسامی جنایتکاران و تبهکارانی چون بوش و چینی و پوتین و بل ایر و ناتانی یاهو و غیره و غیره در کنار اسامی رفسنجانی و خامنه ای ٬که همگی به اصطلاح زنده اند و در حال دودیدن  سیگار برگ خود٬ از قلم افتاد!

  • سارا

    سمند جان مگر کسی هم هست که نمیرد؟ اینکه دل خوش کنی کسی بمیرد و اگر شما زنده باشید شادی کنید عین انفعال و بی عرضگی است. شاه و خمینی مردند و پاسخ هیچ خطایی را ندادند. در جوامع متمدن آدمها تا زنده هستند وادار به پاسخگویی می شوند و اصولا مردم با منش و دارای هویت نمیگذارند حاکم بتواند مدتهای مدیدی اشتباه کند و منافع عمومی را دود کند. حواله به روز قیامت بسیار حقیرانه و مکانیسم متکدیان و پیرزنان روستایی است که دستشان به جایی بند نیست

  • Samad

    همچون شاه و خمینی که به اهالی قبور پیوستند رفسنجانی و خامنه ای هم بزودی فرصت کافی خواهند داشت که در بارگاه خالق خود به تماشای اعمال و خاطره های  شیرین و تلخ خود از نزدیک بنشینند. و هر چه را که میبیند عین حقیقیت خواهد بود و نه آنچه را جعل کرده و به دیگران در روی زمین تحویل میدادند. چه از بزرگ نمایهای خود و چه از دروغها و مکاریهاشان و چه از سیر تا پیازشان!