ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اکران: معرفی فیلم «کاپیتان فیلیپس» ساخته پل گرینگراس، فیلمساز انگلیسی

«کاپیتان فیلیپس»، تریلری حادثه‌ای است که بر اساس داستان واقعی ربوده شدن یک کشتی آمریکایی توسط دزدان دریایی سومالی در سال ۲۰۰۹ میلادی ساخته شده است.

از این هفته نمایش عمومی فیلم «کاپیتان فیلیپس» ساخته پل گرینگراس٬ فیلمساز انگلیسی در سینماهای بسیاری از کشورهای جهان آغاز شده است.
«کاپیتان فیلیپس» نخستین بار امسال به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم نیویورک به نمایش در آمد و پس از آن در جشنواره فیلم لندن نیز به روی پرده رفت. فیلم تریلری حادثه‌ای است که بر اساس داستان واقعی ربوده شدن یک کشتی آمریکایی توسط دزدان دریایی سومالی در سال ۲۰۰۹ میلادی ساخته شده است. ریچارد فیلیپس با بازی تام هنکس کاپیتان کشتی باری آمریکایی مائرسک آلاباماست که از عمان راهی کنیا شده است اما در سواحل سومالی مورد حمله دزدان دریایی قرار می‌گیرد. دزدان سعی دارند علاوه بر دزدیدن کشتی٬ خدمه را به عنوان گروگان نگاه دارند تا بتوانند در برابر آزادی آن‌ها پول دریافت کنند. تعقیب و گریزی میان دزدان و کشتی سنگین باربری آغاز می‌شود و سرانجام دزدان به کشتی وارد می‌شوند٬ این در حالی است که بخشی از خدمه کشتی پنهان شده‌اند و کاپیتان فیلیپس سعی می‌کند با مذاکره با دزدان تا هنگام رسیدن نیروی کمکی زمان بخرد.
هر هفته در «برنامه سینمایی اکران» نگاهی داریم به یکی از فیلم‌های مهم روی پرده سینماهای جهان. در این برنامه مروری می‌کنیم بر خلاصه داستان فیلم٬ معرفی عوامل سازنده٬ گفته‌های فیلم‌سازان٬ چگونگی ساخت فیلم و نمایش آن و در نهایت نظر برخی از منتقدان معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مجله‌های سینمایی و روزنامه‌های جهان درباره فیلم. همچنین در این برنامه می‌توانید بخش‌هایی از صدای پیش‌پرده فیلم و موسیقی متن آن را بشنوید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.