ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ظريف و اشتون با هم ديدار کردند

محمدجواد ظريف، وزير امور خارجه

محمدجواد ظريف، وزير امور خارجه و مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای جمهوری اسلامی ايران و کاترين اشتون، مسئول سياست خارجی اتحاديه اروپا و مذاکره‌کننده گروه ۱+۵ دوشنبه‌شب ۲۲ مهر در ژنو با يکديگر ديدار و گفت‌وگو کردند.

ديدار ظريف و اشتون در نيويورک

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا)، اشتون برای انجام اين ديدار در محل اقامت نماينده دائم ايران در دفتر اروپايی سازمان ملل متحد در ژنو سوييس حضور يافت.

اين ديدار در حالی انجام شده است که از روز سه‌شنبه ۲۳ مهر دور تازه مذاکرات تهران با کشورهای گروه ۱+۵ متشکل از آمريکا، روسيه، انگليس، فرانسه، چين و آلمان آغاز می‌شود. ظريف تنها در مذاکرات افتتاحيه حضور خواهد داشت و از دور دوم، مذاکره‌کننده ايرانی "عباس عراقچی" خواهد بود.

هنوز جزييات مذاکرات ظريف و اشتون منتشر نشده است اما ديپلمات‌ها به خبرنگاران ايرنا گفتند که در اين ديدار، وزير امور خارجه ايران درباره طرح پيشنهادی جديد تهران گفت‌وگو کرده است.

ژنو پيش از اين سه بار در سال‌های ۱۳۸۷، ۱۳۸۸ و ۱۳۸۹ ميزبان مذاکرات کشورمان با گروه ۱+۵ بوده و اين چهارمين بار است که کشور سوييس ميزبانی مذاکرات ايران با گروه ۱+۵ را برعهده می‌گيرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.