ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هاشمی رفسنجانی: افراطيون نمی‌گذارند با دنيا رابطه داشته باشيم

اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع

اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام از "افراطيون" خواست تا اجازه دهند ايران با دنيا رابطه داشته باشد.

به‌گزارش خبرگزاری مهر، هاشمی رفسنجانی در کرمانشاه گفت: "اگر افراطيون اجازه بدهند با دنيا ارتباط داشته باشيم بسياری از مشکلات کشور برطرف خواهد شد و در غير اين صورت راه به جايی نمی‌بريم."

رفسنجانی افزود: "در شرايطی دولت اداره می‌شود که هم در سياست خارجی مشکل جدی داريم و هم در حوزه مديريت داخلی. با اين وجود نبايد انتظار داشت مشکلات برطرف شود."

وی با بيان اين‌که "انرژی هسته‌ای بايد به ما امنيت هم بدهد" پيشرفت ايران در زمينه سياست خارجی را منوط به عدم مزاحمت "افراطيون" دانست.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام تأکيد کرد: "همه اين‌ها به شرطی است که افراطی‌ها بگذارند که ما با دنيا ارتباط داشته باشيم. اجازه بدهند ارتباط ما با جاهای که امکانش هست برقرار بشود که تا اين اتفاق نيفتد ما به جايی نخواهيم رسيد."

به‌گفته اکبر هاشمی رفسنجانی در افغانستان، مصر، عراق، سوريه و ليبی نيز "افراطيون" شيعه و سنی مانع پيشرفت شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Majid

    از لحاظ «سیاسی» و یا «مصلحت» و «ملاحظه» و «پدرسالاری» و از این قبیل مختص  «فسیلیسیون» است و این ربطی به سن و سال ندارد. بطور مثال «انجماد عقلی» انسان را تبدیل به «فسیل» میکند چه ۲۰ ساله باشد و چه ۲۰۰ ساله. خامنه ای هم چون از نظر  عقلی فسیلی بیش نیست و به قول امامش «حتی لیاقت مدیریت یک نانوایی را ندارد» بطور مسلم نالایقانی چون خودش همانند رفسنجانی و  احمدی نژاد و مجتبی و شرکاء  را  پذیراست که مبادا بی لیاقتی و ضعف عقلی اش بر ملا شود.  

  • سین بین

    خوب، خیلی خوبه که غیر فسیلیسیون در قدرت باشند ، اما مسئله که فقط سن نیست. جوون هم داریم عین احمدی نژاد. دوتا پسرش رو دیده این؟ عین خودشن! عین سیبی که از وسط نصف کرده باشی! مجتبی هم میگن از باباش بدتره! مسئله این نیست که کسایی که تو قدرت هستن چند سالشونه، بلکه اینه که از لحاظ سیاسی کجا قرار میگیرن. خودمونیم... این دوستان غیر فسیلیسیون که شما می فرمایید در مورد رابطه با خارج کنار رفسنجانی هستن یا در کنار جووان هایی مثل مجتبی خامنه ای و احمدی نژاد؟

  • Majid

    اشکال از «افراطیون» نیست بلکه از «فسیلیسیون» است که همچون فسیل معظم خامنه ای و فسیل مفسد رفسنجانی تا لحظه ورود به قبور خود میخواهند رهبر و رئیس باقی بمانند. و آنهم در کشوری که  اکثر جمعیت آن را جوانان تشکیل میدهند. جوانانی که عرصه را این دایناسورها و فسیلها برایشان  تنگ کرده و در اداره امور خود و جامعه نقشی ندارند.