کارگران کنفکار رشت حقوق هفت ماه از سال گذشته را دريافت نکردهاند
عباس کارگر، رئيس شورای کارخانه
عباس کارگر، رئيس شورای کارخانه کنفکار رشت گفت ۳۵ درصد از معوقات سال ۸۵ و هفت ماه حقوق سال گذشته کارگران اين کارخانه پرداخت نشده است.

بهگزارش خبرگزاری کار ايران (ايلنا)، عباس کارگر گفت: "از سال ۸۳ تا پايان سال ۹۱، ۱۸۷ کارگر اين کارخانه به دليل عدم دريافت حقوق با مشکلات بسياری مواجه بودهاند."
وی افزود: همچنين ۱۲۴ کارگری که از سال ۸۵ تا سال ۹۲به مرور بازنشسته شدهاند هنوز نتوانستهاند سنوات پايان خدمت خود را دريافت کنند.
بهگفته عباس کارگر رقم مطالبات بازنشستگان اين کارخانه دو ميليارد و ۴۰۰ ميليون تومان ذکر کرد اما ميزان بدهی کارخانه به بازنشستگان بيشتر از اين رقم است که سرمايهگذار جديد با پرداخت ۸۵۰ ميليون تومان به بازنشستگان بخشی از سنوات آنان را پرداخت کرد.
رئيس شورای کارخانه کنف کار همچنين گفت ۱۴ نفر از بازنشستگان اين کارخانه در اين مورد شکايت کردهاند.
نظرها
نظری وجود ندارد.