ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محمد سيف‌زاده، وکيل زندانی در بيمارستان قلب بستری شده است

محمد سيف‌زاده وکيل پايه يک

محمد سيف‌زاده وکيل پايه يک دادگستری که در زندان رجايی‌شهر کرج زندانی است، از روز سه‌شنبه در بيمارستان قلب تهران بستری شده است.

به‌گزارش هرانا، تارنمای مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، سيف‌زاده در پی بروز مشکلات قلبی صبح روز سه‌شنبه ۲۳ مهرماه از سالن شماره ۱۲ زندان رجايی‌شهر کرج به بيمارستان منتقل شده است.

يک منبع آگاه که نام وی منتشر نشده به هرانا گفته است سيف‌زاده با بيماری‌های بسيار حاصل از دوران زندان؛ از بيماری قلبی تا ديسک کمر و آب مرواريد چشم و سنگينی گوش، دست به گريبان است.

محمد سيف‌زاده، از بنيانگذاران کانون مدافعان حقوق بشر ايران و عضو شورای مرکزی انجمن دفاع از آزادی مطبوعات است.

این وکیل دادگستری به اتهام “اجتماع و تبانی و اقدام علیه امنیت کشور” به شش سال حبس محکوم شده بود که مهرماه جاری در مرحله تجدید نظرخواهی این حکم از سوی دادگاه تجدیدنظر استان تهران عینا تائید شد.

وی در اردببهشت‌ماه ۱۳۹۰ در ارومیه دستگیر شد و در دی‌ماه ۱۳۹۰ اعلام کرد :” دادگاه انقلاب اسلامی را از اساس غیرقانونی دانسته و به دلیل نبود هیئت منصفه وعلنی نبودن دادگاه آن را نامشروع و به دلیل دخالت مقامات اطلاعاتی در روند رسیدگی قضایی، آن را عادلانه نمی‌داند.”

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.