ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

زمانه ورزش؛ تایید بلیت‌های حضور در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴‌ برزیل توسط ۲۱ کشور

تکلیف هر ۳۲ تیم جام جهانی برزیل تا ۲۹ آبان ۹۲ روشن خواهد شد. هشت سرگروه این قرعه کشی نیز مشخص شده‌اند: برزیل(میزبان)، اسپانیا، آلمان، آرژانتین، کلمبیا، بلژیک، سوئیس و اروگوئه(در صورت صعود).

بیست و یک کشور جهان بلیت سفر به برزیل و جام جهانی فوتبال سال آینده را تایید کردند. یازده کشور باقیمانده نیز از مسابقه های پلی‌آف در اروپا؛ آفریقا؛ آسیا و آمریکای جنوبی و مرکزی می‌آیند. تکلیف هر ۳۲ تیم جام جهانی برزیل تا بیستم نوامبر(۲۹ آبان ۹۲) روشن خواهد شد. قرعه کشی جام جهانی روز ششم دسامبر خواهد بود. جایی در ایالت توریستی باهیا در شمال شرقی برزیل این قرعه کشی انجام می‌گیرد. هشت سرگروه این قرعه کشی نیز مشخص شده‌اند: برزیل(میزبان)، اسپانیا، آلمان، آرژانتین، کلمبیا، بلژیک، سوئیس و اروگوئه(در صورت صعود). این سید(سرگروهی) بر اساس رده بندی کنونی فیفا انجام پذیرفته است.
ایران که در حال حاضر در مکان ۴۹ رده بندی فیفا است احتمالا در سبد دوم قرعه کشی جای می‌گیرد. در کنار آمریکا، کاستاریکا، هندوراس، کره‌ی جنوبی، ژاپن و استرالیا. قرعه‌ی ایده آل برای ایران نیز قرار گرفتن در کنار سوئیس، بوسنی، یونان در صورت انتخاب و بورکینافاسو خواهد بود.
در بخش‌های دیگر زمانه‌ی ورزش این هفته به موضوع‌های دیگری نیز می‌پردازیم. از جمله این‌که شش ماه به آغاز جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴، افشای فساد در فوتبال برزیل، دلیل استعفای وزیر ورزش آن کشور شد .
ورزش ملی هندی‌ها و پاکستانی‌ها به نام کبدی در اروپا و به ویژه در اسکاندیناوی هواداران بسیار پیدا کرده است. سعید طیبی، بنیان‌گذار نخستین باشگاه ورزش کبدی در دانمارک، به زمانه می‌گوید که ورزش کبدی چیست و چگونه بازی می‌شود.

جادوگر سفید فوتبال آفریقا خاموش شد. برونو متسو در ۵۹ سالگی بر اثر بیماری سرطان درگذشت.
و سرانجام افشاگری جنجالی محمد علی‌آبادی می‌تواند یک نمونه‌ی زنده از دخالت سیاستمداران حکومت جمهوری اسلامی در فوتبال ایران باشد. او به خبرگزاری تسنیم گفت: «من علی دایی را مربی تیم ملی کردم! احمدی نژاد او را برکنار کرد».

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.