ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علم‌الهدی: جريانی که روی کار آمده جريان ما نيست

آيت‌الله احمد علم‌الهدی، عضو مجلس

آيت‌الله احمد علم‌الهدی، عضو مجلس خبرگان و امام جمعه مشهد روز گذشته ۲۹ مهرماه در ديدار با کادر مجموعه سازمان بسيج دانشجويی خراسان رضوی گفت جريانی که روی کار آمده جريان اصولگرايان نيست و بايد تا دوره بعدی انتخابات رياست جمهوری نيروی اصولگرايان مخالف دولت را حفظ کرد.

آيت‌الله علم‌الهدی: بايد حواس‌مان جمع باشد که کم‌کاری و ناتوانی ديپلماسی امروز دولت يازدهم به گردن ما نيفتد.

به‌گزارش خبرگزاری دانشجو، علم‌الهدی گفت: "دولتی که سر کار آمده ۴۹.۳ درصد رأی مردم را با خود ندارد و اين تقريبا يعنی نصف آرای ملت ايران اگر تنفيذ رهبری نبود اين دولت قدم از قدم نمی‌توانست بردارد."

امام جمعه مشهد افزود: "جريانی که روی کار آمده جريان ما نيست، درست است که اصلاح‌طلبان اکنون امور را تا حدودی در دست گرفته‌اند؛ اما وظيفه ما غصه خوردن و به گردن گرفتن نيست."

وی در همين حال افزود: "رئيس‌جمهوری اسلامی ايران از تبار اصلاح‌طلبان نيست گرچه در برابر تصميم‌گيری‌های آن‌ها نيز سفت و محکم مقابله نمی‌کند؛ اما از جنس خاتمی و مبانی فکری او نيز نمی‌باشد در حال حاضر روحانی در خصوص تصميم‌گيری‌های مهم خود هيچ شخصی را به اندازه رهبری قبول ندارد."

وی گفت اين‌که فکر شود در انتخابات اصولگرايان شکست خورده‌اند را قبول ندارد چرا که به‌گفته وی در مدت سه ماهی که دولت يازدهم مستقر شده تمام تلاش خود را برای تشکيل يک شورا در استان خراسان رضوی انجام داده اما موفق نشده و شش نفر را هم در مشهد به‌عنوان استاندار تا مرز حکم جلو برده اما نتوانسته است کسی را بر اين مسند بنشاند.

علم‌الهدی افزود: "اين يعنی ما اصولگرايان هنوز قدرت داريم."

امام جمعه مشهد گفت: "با وجود گذشت سه ماه از استقرار دولت جديد اما تورم هنوز سرجايش است و تکان نخورده و مرغ نيز به کيلويی ۷۰۰۰ تومان رسيده اگر دولت اصولگرا الان بر سر کار بود آن‌ها چگونه رفتار می کردند ما نيز بايد از دولت دليل اين ناتوانی را مطالبه کنيم."

وی بحران کنونی اقتصاد ايران را نتيجه "عملکرد ضعيف احمدی‌نژاد در شش ماه آخر دوران رياست جمهوری‌اش" و "تصميم بانک مرکزی در ماه‌های آخر رياست جمهوری" محمود احمدی‌نژاد دانست.

اين عضو مجلس خبرگان در بخش ديگری از سخنان خود به کانديداتوری سعيد جليلی در انتخابات رياست جمهوری يازدهم و پشتيبانی تلويحی آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ايران از وی اشاره کرد و گفت آيت‌الله خامنه‌ای به جليلی پس از چهار ميليون رأيی که کسب کرد گفته است: "اين چهار ميليون نشانگر وجود يک جوهره در اين جامعه است."

علم‌الهدی گفت: "اين چهار ميليون جوهره انقلاب هستند و ما بايد آن‌ها را منسجم تا دوره بعدی انتخابات رياست جمهوری حفظ کنيم اين چهار ميليون همان افرادی هستند که اگر الان جنگ ميان ايران و آمريکا شکل بگيرد در ميدان جنگ خط مقدم و عقبه آن خدمت خواهند کرد."

وی آن‌چه را که در هفته‌های اخير در سياست خارجی ايران شکل گرفته " شکست خورده" خواند و از اصولگرايان خواست تا حواس‌شان باشد که دولت "شکست‌" خود را به گردن اصولگرايان و "رهبری" نيندازد.

آيت‌الله احمد علم‌الهدی در انتها به اصولگرايان هشدار داد جريانی که می‌خواهد شعار "مرگ بر آمريکا" را کنار بگذارد ساختارشکن است و چنانچه موفق به پيشبرد سياست خود شود آن‌ها همه چيز را از دست خواهند داد و "بايد اسلام را فراموش کرد".

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • محمد

    این که تا قبلش اشکنه پیاز تجویز کرده بود !! چی شده مرغ خور شده ؟ !!!

  • YARI

    خوبه خودش هم فهمیده که حداکثر طرفداران ایشان همان رای دهندگان به جلیلی هستند. موضوع این است که جناح راست یا اصول گرا یا افراطی فقط با تکیه بر دوپینگ میتواند به قدرت برسد و در جایی که انتخابات آزاد باشد جز آخر شدن جایگاهی ندارند.

  • Majid

    و جریان «علم الهدی» هم جریانی جز از «جهل الصدا» نیست!