ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله مأموران امنيتی به دختران موسوی و رهنورد

زهرا و نرگس موسوی، دو

زهرا و نرگس موسوی، دو دختر ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد پس از ملاقات با پدر و مادرشان از سوی مأموران امنيتی مورد حمله قرار گرقتند.

زهرا رهنورد و ميرحسين موسوی نزديک به هزار روز بدون حکم دادگاه در منزل خود در حصر به‌سر می‌برند

به‌گزارش تارنمای کلمه، ملاقات فرزندان موسوی و رهنورد پيش از ظهر روز گذشته، پنج‌شنبه دوم آبان‌ماه برای نخستين بار نه در ساختمان کنار منزل ميرحسين موسوی که در خانه پدری انجام گرفت.

آن‌ها قرار بود در اين روز نهار را با پدر و مادر خود باشند.

بنا به اين گزارش و آن‌چه که نرگس موسوی در صفحه فيس‌بوک خود نوشته، پس از دو ساعت‌ونيم ملاقات در هنگام بازگشت، دو دختر رهنورد و موسوی را به يکی از خانه‌های امن وزارت اطلاعات در همسايگی منزل پدر و مادرشان برده و از آن‌ها خواسته‌اند که به‌شکل کامل برهنه شوند.

اين درخواست در حالی انجام می‌شد که به‌گفته نرگس محمدی پيش از ملاقات، بازرسی بدنی بيش از حد هميشه بود و در تمام طول ملاقات نيز دو مأمور حضور داشتند.

نرگس و زهرا موسوی با خواسته مأموران امنيتی مخالفت می‌کنند و در پی آن مأموران به صورت‌ هر دو دختر موسوی و رهنورد سيلی می‌زنند و تمام مچ دست نرگس موسوی توسط يکی از زنان زندانبان گاز گرفته می‌شود. پس از آن مأموران زن پياپی به دختران ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد حمله می‌کنند.

نرگس موسوی گفته است پدرش در تمام لحظات درگيری از پشت ميله‌های آشپزخانه خانه که مشرف به خانه امن اطلاعات است صداهای اين برخورد مأمور امنيتی را می‌شنيده و زهرا رهنورد نيز شاهد برخورد خشن مأموران امنيتی بوده است.

نرگس موسوی در گفت‌وگو با کلمه گفته است يکی از اين مأموران زن پيش از اين در مدتی که پدرش در بيمارستان بود با وی درگير شده و سبب وخيم‌تر شدن حال پدرش شده بود.

در نهايت فردی به نام "فروغی" رئيس زندانبان‌ها متوجه ماجرا می‌شود و از دختران موسوی و رهنورد عذرخواهی می‌کند اما هيچ پاسخی بابت اين رفتار آن‌ها نمی‌دهند.

نرگس موسوی درباره ملاقات روز گذشته با پدر و مادرش گفت: "ما آزادی مطلق می‌خواهيم ما می‌خواهيم پاسخگو باشند برای هزار روز حبس غيرقانونی. اين‌که ما را ببرند داخل خانه و ملاقات حضوری داشته باشيم بعد از نزديک به هزار روز واقعا قابل قبول نيست. به نظرم بايد عذرخواهی کنند از اين کاری که کردند."

ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد دو تن از رهبران جنبش‌های اعتراضی پس از انتخابات ۱۳۸۸ هستند که اکنون نزديک به هزار روز بدون حکم دادگاه در منزل خود در حصر به‌سر می‌برند و اجازه ملاقات منظم با بستگان خود را نيز ندارند.

مهدی کروبی يکی ديگر از رهبران جنبش اعتراضی نيز در حالی که از وضعيت جسمانی نامناسبی برخوردار است، در خانه خود زندانی است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • azar

    شرم بر سگهای طالبانی که گاز میگیرند.