ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کاخ سفيد: مخالفت با تحريم‌های جديد و موافقت با حفظ تحريم‌هاعليه ايران

يکی از مشاوران باراک اوباما،

يکی از مشاوران باراک اوباما، رئيس‌جمهور آمريکا گفت ايالات متحده قصد ندارد در آغاز مذاکرات هسته‌ای با ايران، پيش از آن‌که اين کشور اراده واقعی خود را برای حل اين مسئله نشان دهد، تحريم‌ها عليه ايران را کاهش دهد. وی در همين حال گفت کاخ سفيد از مجلس سنا خواسته است تا تحريم‌های جديدی عليه ايران تصويب نکند.

بن رودز: پيش از بررسی کاهش تحريم‌ها عليه ايران، لازم است که گام‌های روشنی از سوی ايران برداشته شود.

به‌گزارش رويترز، کاخ سفيد از نمايندگان مجلس سنای آمريکا خواسته است تا پيشرفت مذاکرات هسته‌ای با ايران را در احتمال تصويب تحريم‌های جديد عليه اين کشور در نظر بگيرند.

بن رودز، معاون مشاور امنيت ملی آمريکا گفته است روز پنج‌شنبه دوم آبان‌ماه (۲۴ اکتبر) کاخ سفيد در نشستی با مشاوران سناتورها از آن‌ها خواسته است تا از تصويب تحريم‌های جديد عليه ايران پرهيز کنند.

رودز گفت: "ما در نظر نداريم در آغاز مذاکرات هسته‌ای و پيش از دستيابی به يک توافق در اين زمينه تحريم‌ها عليه ايران را افزايش دهيم، برای اين‌که آزمودن قصد و نيت ايران از اهميت برخوردار است."

معاون مشاور امنيت ملی آمريکا در همين حال افزود: "پيش از بررسی کاهش تحريم‌ها عليه ايران، لازم است که گام‌های روشنی از سوی ايران در مورد برنامه هسته‌ای اين کشور برداشته شود."

بن رودرز توضيح داد که يک راه برای کاهش تحريم‌ها عليه ايران اجازه دسترسی اين کشور به دارايی‌های مالی مسدود شده آن است.

در يک سال گذشته بر اثر تحريم‌های سخت‌گيرانه آمريکا عليه ايران، صادرات نفتی اين کشور نصف شده است.

آمريکا و کشورهای غربی معتقدند جمهوری اسلامی ايران تحت پوشش "برنامه صلح‌آميز هسته‌ای" در راه دستيابی به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کند اما ايران اين اتهام را رد می‌کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hamid

    کاخ سفید دنیا را سرکارگذاشته ؟   تا ساختن بمب یکماه فاصله دارند و غنی سازی همچنان ادامه دارد.