ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فرمانده نيروی انتظامی: از زنان پليس برای کنترل اجتماعات زنان استفاده خواهيم کرد

اسماعيل احمدی‌مقدم، فرمانده نيروی انتظامی

اسماعيل احمدی‌مقدم، فرمانده نيروی انتظامی ايران از به‌کارگيری پليس زن، در کنترل گردهمايی‌های زنان خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) احمدی‌مقدم در مورد راه‌اندازی يگان زن در يگان ويژه پليس گفت: "يکی از مشکلات موجود در يگان ويژه اين است که برخی اجتماعات زنانه بود و مأموران مرد نمی‌توانستند وارد شوند که اين مسئله مشکل‌آفرين شده بود و تصميم به راه‌اندازی واحد کوچک و مختصری از زنان در يگان ويژه گرفتيم که گاهی کنترل اجتماعات را بر عهده دارد."

فرمانده نيروی انتظامی ايران افزود: "اما اين‌که باطوم به کمر ببندند و وسط خيابان و در صحنه‌های خشن حاضر شوند، کاربرد ندارد و مطلوب ما نيست."

احمدی‌مقدم همچنين در مورد به‌کارگيری سگ‌های ضداغتشاش گفت: "قطعا سگ را عليه اغتشاشگران استفاده نمی‌کنيم اما برای گروگانگير يا قتل استفاده می‌کنيم."

وی از راه‌اندازی واحد تربيت سگ در يگان ويژه ضدتروريسم "نوپو" خبر داد و گفت واحد آموزش سگ‌های نيروی انتظامی، در منطقه "بی‌نظير" و "افتخاری" برای ايران است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.