ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزارت‌ اطلاعات: دختر موسوی مأمور ما را ضرب‌وشتم کرد

يک مقام آگاه وزارت اطلاعات

يک مقام آگاه وزارت اطلاعات که نام وی منتشر نشده است در رابطه با خبر ضرب‌وشتم زهرا و نرگس موسوی، دختران ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد، دو تن از رهبران مخالفان، اعلام کرد اين دختران موسوی و رهنورد بودند که مأمور ما را مورد ضرب‌وشتم قرار دادند.

به‌گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران (ايرنا) اين مقام وزارت اطلاعات درباره ملاقات روز پنج‌شنبه دوم آبان‌ماه موسوی و رهنورد با دختران خود گفت: "متأسفانه پس از اتمام ملاقات، يکی از دختران ايشان دست به اقدامی خلاف ضابطه و مقررات زد و در واکنش به تذکر مأمور مربوطه، نسبت به توهين به وی و همچنين ضرب‌وشتم او با همکاری دو تن ديگر از منسوبين اقدام نمود."

وی افزود: "هر چند که اين موضوع با پا در ميانی خانم زهرا رهنورد در همان مکان خاتمه يافت، ليکن متأسفانه شماری از رسانه‌های ضدانقلاب و بيگانه، متأثر از فضاسازی خلاف واقع عناصر بدخواه و برخی فرزندان خانم رهنورد، مطالب و مواضعی کذب و ناصواب را دستمايه خبری خود قرار داده و اصل ماجرا را وارونه منعکس کردند."

به‌گفته وی، اگر خطايی از سوی مأمور وزارت اطلاعات صورت گرفته باشد اين وزارتخانه رسيدگی خواهد کرد.

نرگس موسوی پيش از اين در صفحه فیس‌بوک خود نوشته بود، در حالی که پیش از ملاقات، بازرسی بدنی بیش از حد همیشه بود، پس از دو ساعت‌ونیم ملاقات، مأموران وزارت اطلاعات از آن‌ها خواسته‌اند که به‌شکل کامل برهنه شوند.

نرگس و زهرا موسوی با خواسته مأموران امنیتی مخالفت می‌کنند و در پی آن مأموران به صورت‌ هر دو دختر موسوی و رهنورد سیلی می‌زنند و تمام مچ دست نرگس موسوی توسط یکی از زنان زندانبان گاز گرفته می‌شود. پس از آن مأموران زن پیاپی به دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد حمله می‌کنند.

نرگس موسوی گفته بود در نهایت فردی به نام “فروغی” رئیس زندانبان‌ها متوجه ماجرا می‌شود و از دختران موسوی و رهنورد عذرخواهی می‌کند اما هیچ پاسخی بابت این رفتار آن‌ها نمی‌دهند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nader

    مادر و پدر ت در زندان و ازت میخواهند برهنه شوی تا بگردنت ! توقع دارید بوستان هم بکنند!!!!. 

  • رضا

    سوال این است که ماموران وزارت اطلاعات به چه حقی در منزل مردم لانه می کنند. البته سوال قبلی هم این است که ایا موسوی می دانست در زمان نخست وزیری او با ملت چه رفتاری می شده؟ هر دختری را که با یک روزنامه سر چارراه می گرفتند به زندان می بردند و ... سر اخر جسد او را هم تحویل خانواده ها نمی دادند. قطعا می دانسته و تا از ملت و تاریخ عذر خواهی نکند لیاقت دلسوزی ندارد

  • anonymous

    در اصفهان مثلی رایج بود به این مضمون: اگر در کوچهای باریک دیدی که بار ککه می اید برگرد چه اگر تو به بار بخوری توکثیف میشوی و اگر هم بار به تو بخورد بازهم تو کثیف خواهی شد.  این مثل در مورد وزارت اطلاعات مصداق دارد چه وقتی هم به کسی میزند بازهم مدعی میشود که طرف مقابل به بار ککه رده است.