ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آزادی زندانیان فلسطینی

در مرز رام الله - اسرائیل

اسرائیل ۲۶ نفر از زندانی‌های فلسطینی را در اولین ساعات روز چهارشنبه ۳۰ اکتبر، آزاد کرد. این ۲۶ نفر، گروه دوم از ۱۰۴ زندانیان فلسطینی در زندان‌های اسرائیل اند که قرار است در راستای مذاکرات صلح تابستان ۲۰۱۳، آزاد شوند.

۲۱ نفر از ۲۶ زندانی، در مرز ایست-بازرسی تحت کنترل ارتش اسرائیل در رام الله آزاد شدند. پنج نفر باقی مانده به خانه‌های خود در غزه فرستاده شدند. در رام الله، صدها نفر از دوستان و خانواده های این زندانیان پشت سیم‌های مرز رام الله-اسرائیل منتظر آزادی زندانیان بودند.

مخالفان مذاکرات صلح این زندانیان را که در ارتباط با کشتار اسرائیلیان قبل از پیمان صلح اسلو در سال ۱۹۹۳، دستگیر شده‌اند، تروریست می‌دانند و معتقدند که اسرائیل نباید آن‌ها را آزاد کند. در حال حاضر حدود ۴۶۵۰ فلسطینی در ارتباط با اتهام‌های امنیتی در زندان‌های اسرائیل به سر می‌برند که برخی از آن‌ها هرگز تفهیم اتهام نشده‌اند.

عکس: خبرگزاری فرانسه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.