ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزير اطلاعات: کسانی که در تأسيسات هسته‌ای دستگير شدند خرابکار نبودند

محمود علوی، وزير اطلاعات ايران

محمود علوی، وزير اطلاعات ايران گفت چهار نفری که در يکی از تأسيسات هسته‌ای دستگير شدند دزد ضايعات آهن بودند نه خرابکار.

به‌گزارش تارنمای خانه ملت، علوی گفت: "اين چهار نفر «خرابکار» نبودند بلکه به دليل آن‌که در محوطه سايت، ضايعات آهن و فولاد وجود داشته زير ديوار يک متر و نيمی که دور محوطه است، رفته و فنس را سوراخ کرده بودند تا اين ضايعات را در بازار بفروشند."

علی‌اکبر صالحی، رئيس سازمان انرژی اتمی ۱۴ مهرماه سال جاری از دستگيری چهار "خرابکار هسته‌‌ای" خبر داده بود.

وزير اطلاعات ايران با بيان اين‌که افراد دستگيرشده از اهالی روستای همان اطراف نيروگاه بودند و سابقه اين کارها را نيز داشتند، گفت پرونده اين افراد اطلاعاتی و امنيتی نيست و حکم متناسب با اقدام آن‌ها صادر خواهد شد.

علی‌اکبر صالحی امروز، چهارشنبه هشت آبان‌ماه در اين‌باره گفت: "اگر وزارت اطلاعات بررسی کرده و گفته دزد هستند که هيچ؛ ولی چه دزد جالبی که زير ديوار بتونی را در آن شرايط حفر کرده و تلاش داشته که وارد سايت شود."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • cyrus

    اعدام 11 تن دیگر از جمله 2 زن در زندان ارومیه بی بی سی فارسی: منابع محلی در ایران از اعدام ۱۱ نفر، از جمله ۲ زن، در زندان مرکزی ارومیه خبر می دهند. به گزارش آژانس خبری موکریان، این افراد سه شنبه ۷ آبان (۲۹ اکتبر) به دار آویخته شده اند. موکریان، اسامی ۷ نفر از اعدام شدگان را "کامل سعیدی، کامل حبیبی، زکی خانی، محمد گُرجی، مصیب ساداتی، ولی محمد زاده و یدالله محمودی " ذکر کرده و افزوده که ۶ نفر اول کرد بوده و به اتهام قاچاق مواد مخدر اعدام شده اند!!!

  • arass

    همان تکه اهنی هم که  در راکتور بوشهرافتاد   باعت تعطیلی نیروگاه   شده هم کار همین  دله دزدهای اهن بوده ؟!