ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۴۲۰ قلاده سگ ولگرد در رفسنجان کشته شده‌اند

احمد جمالی‌زاده، معاون بهداشتی دانشگاه

احمد جمالی‌زاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اعلام کرد که از آغاز سال تاکنون ۴۲۲ قلاده سگ ولگرد در اين منطقه کشته شده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت از ابتدای سال جاری خورشيدی تاکنون هزار نفر برای دريافت واکسن ضدهاری به مراکز درمانی اين شهرستان مراجعه کرده‌اند.

جمالی به خبرگزاری مهر گفت اين آمار در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزايش يافته است.

بر پايه اين گزارش "حضور سگ‌های ولگرد در شهرستان رفسنجان آن‌قدر زياد و بارز شده که اين حيوانات حتی در روز بدون هيچ هراسی در معابر عمومی پرسه‌زنی کرده و سلامت شهروندان را به مخاطره انداخته‌اند."

محمد حسنی، بخشدار مرکزی رفسنجان گفته است: "از ابتدای سال تاکنون در روستای هرمزآباد ۳۰ قلاده سگ، اسلام‌آباد ۸۷ قلاده، قاسم‌آباد ۵۰ قلاده، عباس‌آباد حاجی ۱۲۰ قلاده، مهدی‌آباد سردار ۲۰ قلاده، همت‌آباد عليا ۱۵ قلاده، فتح‌آباد ۱۰ قلاده، عرب‌آباد ۷۰ قلاده و محمدآباد ميثم ۲۰ قلاده معدوم شد‌ه‌اند."

همچنين به گفته حميد نجم‌الدينی، مدير روابط عمومی شهرداری رفسنجان سالانه بيش از هزار "سگ ولگرد" در اين شهرستان "معدوم می‌شوند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • sahar

    اگه خیلی به فکر مردم هستید پی این گزارش رو بگیرید "حضور افراد شرور و متجاوز در کل ایران آن قدر زیاد و بارز شده که این انسان های حیوان صفت در کل شبانه روز بدون هیچ هراسی در سطح شهر پرسه‌زنی کرده و جان و ناموس شهروندان را به مخاطره می اندازند." نگران نباشید یک روز تاوان این ظلم و بی عدالتی رو پس خواهید داد. و غذاب خدا برای ستمکاران نزدیک است.

  • تینا / 20 آبان 1392

    و خداوند حیوانات را آفرید... سگ حشره نیست که موذی باشه که فهم نداشته باشه که شعور نداشته باشه سگ مثل انسان صاحب درد و فهم و شعور و احساسات و عواطفه . فقط سطح این احساسات با هم متفاوته این حرکت کاملا غیر انسانی ست..اگر جای انسان و سگ عوض میشد قطعا سگ این کارو با انسان نمیکرد

  • شهرزاد

    چطور خبر قتل عام ابن همه موجود زنده رو با افتخار اعلام می کنن! اونا روح ندارن؟ درد نمیکشن؟ جونشون ارزش نداره؟

  • كاميار

    بي شرف .سگ كجاش موذي است؟؟كدام دنيا به اين روش انجام ميدهند كه نشان از پستي است.تو آدمي؟سگ مذي؟؟يا كلاغ يا موش؟؟كله پوكتو به كار بيانداز

  • رضا

    درورد بر شما. بسیار هم عالی. کنترل حیوانات موذی کار بسیار مفید و منطقی است که در تمام دنیا انجام می شود. گاهی اسم های شیک و راه های پیچیده و گرانی برای همین منظور اختراع و استفاده می شود که در نتیجه ی امر تغییری نمی دهد. قطعاً نسل سگ های ولگرد در خطر انقراض نیست.