ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

لغو گردهمايی شاعران کُرد از سوی اداره ارشاد

به‌دستور اداره فرهنگ و ارشاد

به‌دستور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسين، واقع در استان کرمانشاه، برگزاری گردهمايی شاعران انجمن شعر اين شهر لغو شد.

به‌گزارش هرانا، تارنمی مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، اين برنامه فرهنگی قرار بود توسط انجمن ئيواره شعر هرسين با عنوان "ئيواره شعر گلاريژان" برگزار شود.

بنا به اين گزارش اين گردهمايی در حالی لغو شده است که هر سال در نهم آبان‌ماه با مجوز رسمی و با حضور شاعران استان‌های کرمانشاه، ايلام و کردستان در سالن آمفی‌تئا‌تر اداره ارشاد برگزاری می‌شد.

لغو گردهمايی امسال، روز هشتم آبان‌ماه، يک روز قبل از برگزاری آن، اعلام شد و دلايل روشن نيست.

به‌گفته يک منبع آگاه در ماه‌های اخير دستگيری‌ها، فشار‌ها و تهديد و ارعاب فعالان فرهنگی و مدنی در کرمانشاه به شکل فزاينده‌ای افزايش يافته و جو امنيتی شديدی در استان کرمانشاه حاکم شده است.

اين منبع به هرانا گفته است: "ارگان‌های اطلاعاتی و امنيتی و به‌ويژه اطلاعات سپاه پاسداران فشارهای خود را به شکل کم‌سابقه‌ای افزايش داده‌اند."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • احسان

    تا زمانیکه احمدی نزاد رئیس جمهور بود حتی اگر رهبر پژاک هم دستگیر میشد اصلاح طلبان با عناوینی چون فعال فرهنگی وپژوهشگر کرد دستگیریش را محکوم می کردند اما حالا همان اصلاح طلبان سرشان را زیر شن پنهان کرده اند وجیک نمی زنند وجالتر انکه اصلاح طلبان که حالا گویی دوباره به اندک قدرتی رسیده اند در برابر اعدام چند کرد در روزهای اخیر /لغو گردهمایی شعر در هرسین کرمانشاه /دستگیری یک کرد در بجنورد و..... هیچ عکس العملی نشان نمیدهند تا ثابت کنند صرفا در پی منافع خود هستند وشعار ایران برای ایرانیان صرفا برای جمع آوری رای مردم است