ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حبيب‌الله عسگراولادی درگذشت

حبیب‌الله عسگراولادی، عضو شورای مرکزی

حبیب‌الله عسگراولادی، عضو شورای مرکزی مؤتلفه اسلامی و دبيرکل "جبهه پيروان خط امام و رهبری" بامداد امروز، سه‌شنبه ۱۴ آبان‌ماه در سن ۸۱ سالگی درگذشت.

حبیب‌الله عسگراولادی چندی پيش به علت وخامت بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان دی تهران بستری شده بود.

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی مؤتلفه اسلامی به خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران (ايرنا) گفت: "از دو روز گذشته، وضعیت بیماری عفونت ریه وی رو به وخامت گذاشته بود و حتی در مقطعی دچار ایست قلبی شد که با تلاش پزشکان علائم حیات وی دوباره بازگشت."

به گفته حمیدرضا ترقی، حال حبيب‌الله عسگراولادی صبح امروز نیز رو به وخامت بود.

حبیب‌الله عسگراولادی، از بنیانگذاران مؤتلفه اسلامی، از گروه‌های اصولگرای مدافع حکومت ايران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بود.

وی همچنين یکی از نامزدهای چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران و وزیر بازرگانی در دولت نخست میرحسین موسوی بود.

حبيب‌الله عسگراولادی در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران از محمود احمدی‌نژاد حمایت کرد.

او پيش از انتخابات رياست جمهوری يازدهم میرحسین موسوی و مهدی کروبی، دو تن از رهبران در حصر جنبش اعتراضی سال ۱۳۸۸ را "برادر" خطاب کرد و گفت اگر ‌آن‌ها از عمل خود توبه کنند، "با آغوش باز جمهوری اسلامی و نظام روبه‌رو خواهند شد".

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hasani

    وی يکی از عناصر اصلی سرکوب و ترورها ی زنجیره ای  و صدور بنيادگرايی در حکومت اسلامی بود. عسگر‌اولادی، شريک خامنه ای و از اعضای باند ولایت بود و از وی به عنوان پدر معنوی باند فاشيستی موتلفه اسلامی نام می بردند که جنایتکارانی مانند لاجوردی را در دل خود پروراند. حبیب‌الله عسگراولادی پس از انقلاب با کمک برادرش اسدالله توانست سرنخ بسياری از امور اقتصاد ايران را به جيب خود و خانواده اش وصل کند. نام عسگر اولاديها با نام انحصارهای بزرگ در صادرات و واردات انحصاری از جمله چین  عجين شده است. عسگر اولادی همچنین رئيس يکی از بزرگترين تراست های رژیم معروف به "کميته امداد امام خمينی" بود. این کميته يکی از نهادهای بزرگ صدور انقلاب و بنيادگرايی است که در بسیاری از کشورهای منطقه شعبه دارد.

  • محمد رضا

    ایشان یکی از افرادی بود که در دست اندازی دیدگاه های بازاریان بر فرهنگ ایران نقشی ایفا کرد بطوریکه امروز دروغ، اجحاف، مال پرستی، فخر فروشی،ارتشاء، ربا، گران فروشی، کم فروشی و ... در تمام عرصه های اجتماعی جای ارزش های والایی چون گذشت، انصاف، ادب، از خود گذشتگی، میهمان نوازی،رحم، قناعت، مناعت، انسانیت و هر آنچه که کمتر در بازاریان سنتی (که همواره جاده صاف کن آخوند ها بوده و هستند) یافت می شود را گرفته است. نتیجه هم همین کشوری است که در آن زندگی می کنیم مرگ او یک بار دیگر تلنگری بر شعور همگانی وارد آورد که ای مردم عدالتی وجود ندارد و کسی بخاطر خطاهای خود جزا نمی بیند پس تلاش کنید در همین دنیا و از همان ابتدا خلاف کار را سر جای خود بنشانید وگرنه باید به امید واهی روز جزا آه بکشید

  • Majid

    تنها سند تاریخی بشری که میتوان ۱۰۰٪ به آن اعتماد کرد حکایت از مرگ یک نفر از هر یک نفر افراد بشر میکند! حال میخواهد آن یکنفر شاه باشد و یا خمینی و یا سید علی خامنه ای و یا معظم ترین معظمها!!! و شاید که بخوانیم از این حکایت افسانه ساختگی آخوندی امام زمان و چاه جمکران را!!!