ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجمع بيش از هزار کارگر کارخانه پلی‌اکريل برای چهارمين بار در يک هفته

امروز، سه‌شنبه ۱۴ آبان‌ماه، بيش

امروز، سه‌شنبه ۱۴ آبان‌ماه، بيش از هزار نفر از کارگران کارخانه پلی‌اکريل شهرستان مبارکه استان اصفهان، توليدکننده انواع نخ و الیاف در ايران، برای چهارمين بار در طی يک هفته اخير در اعتراض به واگذاری شرکت‌های زيرمجموعه اين کارخانه تجمع کردند.

به‌گزارش خبرگزاری کار ايران (ايلنا) اين کارگران از پروژه جداسازی شرکت‌های وابسته و انتقال قرارداد‌ها به شرکت‌های اقماری نگران هستند و معتقدند مسئولان واکنش مناسبی به اعتراض‌های يک هفته اخير آنان نشان نداده‌اند.

بنا به اين گزارش مهندسان اين کارخانه نيز امروز به تجمع اعتراضی کارگران پيوستند.

يکی از نمايندگان کارگران، استعفای مديران را يکی از مطالبات اصلی کارگران عنوان کرد و گفت: "آينده شغلی و معيشت بيش از يک هزار و ۵۰۰ کارگر پلی‌اکريل به تصميماتی بستگی دارد که در حيطه مسئوليت مديران است اما کارگران به تجربه دريافته‌اند مديران فعلی شايستگی چنين مسئوليتی را ندارند."

به‌گفته وی با وجود اعتراض صنفی کارگران، توليد در اين کارخانه متوقف نشده است.

در تجمع امروز مسئولان اداری و انتظامی شهرستان مبارکه استان اصفهان با حضور در تجمع کارگران ضمن شنيدن نگرانی‌ها و دلايل اعتراض آنان، قول رسيدگی به مطالبات آنان را دادند.

آن‌ها ضمن تضمين امينت شغلی و صنفی کارگران وعده داده‌اند که تا ۲۰ روز آينده شورای منحل شده کارخانه را بازگشايی خواهند کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.