ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دومين تجمع کارگران کارخانه قطعات بتنی گيلان

بامداد امروز چهارشنبه ۱۵ آبان‌ماه

بامداد امروز چهارشنبه ۱۵ آبان‌ماه کارگران کارخانه قطعات بتنی گيلان برای دومين روز متوالی در اعتراض به چهار ماه حقوق معوقه، در مقابل ساختمان اين کارخانه در رشت تجمع کردند.

يکی از کارگران اين کارخانه به خبرگزاری کار ايران (ايلنا) گفت تعداد کارگران اين واحد توليدی ۲۰۰ نفر است و ۷۲ ساعت است که فعاليت توليدی اين کارخانه همراه با اعتراض کارگران متوقف شده است.

 افزود: ۷۲ ساعت است که اين کارخانه توليدی ندارد و کارگران تا زمان دريافت حقوق چهار ماه گذشته، مصر به ادامه اعتراضات صنفی خود هستند.

روز گذشته سه‌شنبه ۱۴ آبان‌ماه نيز کارگران برای دستيابی به مطالبات معوقه خود و همچنين در اعتراض به سياست‌گذاری‌های مديران در رابطه با واگذاری بخش عمده‌ای از تأمين نيروی انسانی به شرکت‌های پيمانکاری دست به تجمع زده بودند.

به‌گفته اين کارگر معترض، افزون بر تعويق چهار ماه حقوق و بيمه، حق سنوات سال‌های ۸۹ تا ۹۲ کارگران نيز پرداخت نشده است.

وی افزود بيشتر کارگران کارخانه قطعات بتنی گيلان بيش از ۱۵ سال است که با نظارت شرکت‌های پيمانکاری در اين مجموعه کار می‌کنند اما همچنان از تغيير قرارداد پيمانکاری اين کارگران به قرارداد مستقيم خبری نيست.

کارگران اين کارخانه خواستار استعفای مديران و همچنين حذف شرکت پيمانکاری در اين کارخانه هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.